کی‌ روش: کار آسانی در جام ملت‌ها نخواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد تیمش در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا کار آسانی پیش‌رو نخواهد داشت.

کی‌ روش: کار آسانی در جام ملت‌ها نخواهیم داشت

به گزارش ۸دی و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روی اهمیت آماده‌سازی زودهنگام برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تأکید دارد، مسابقاتی که در ماه ژانویه آغاز خواهد شد. ایران در گروه D این رقابت‌ها با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و کی‌روش می‌گوید برای موفقیت در معتبرین رقابت آسیا، تیم ملی ایران باید خود را آماده کند تا به بهترین نتیجه برسد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: ما باید مقابل تیم‌هایی همچون عربستان، امارات، قطر و قدرت‌های بزرگ آسیا از جمله ژاپن، کره جنوبی و استرالیا در جام ملت‌های آسیا بازی کنیم. برخی مردم فکر می‌کنند که این تورنمنت پس از عملکردی که ما در جام جهانی ۲۰۱۸ داشتیم آسان خواهد بود، اما این‌طور نیست.

کی‌روش با اشاره به بالا رفتن انتظارات هواداران از تیم ملی ایران بعد از عملکردی که در جام جهانی داشت، بر اهمیت توجه به نیازهای تیم ملی پیش از رقابت دشوار دیگری تأکید کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: ما مقابل رقبایی قرار خواهیم گرفت که پیشرفت خود را از ۳۰ سال پیش آغاز کرده‌اند. ما اگر می‌خواهیم که در جام ملت‌های آسیا موفق باشیم، نیاز به امکاناتی برای آماده‌سازی تیم‌مان جهت حضور در این رقابت‌ها داریم. بیایید در مورد ژاپن صحبت کنیم. شما شانس بالایی برای شکست دادن تیمی که پیشرفتش را از ۴۰ سال پیش آغاز کرده است، با تنها ۱۵ روز تمرین پیش از مسابقات، ندارید.

سرمربی پرتغالی تیم ملی می‌گوید تیمش شایسته اعتبار بیشتری بابت بالا بردن انتظارات هواداران با عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ است. تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی یک – یک مقابل پرتغال با اختلافی یک امتیازی از رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ بازماند و در رده سوم گروه B این رقابت‌ها قرار گرفت.

کی‌روش خاطرنشان کرد: مایلم از تمامی کسانی که به ما کمک کردند تا به این جایگاه برسیم، قدردانی کنم. می‌خواهم از تمامی کسانی که واقعاً از خودگذشتگی کردند، تشکر کنم. شما باعث خوشحالی و افتخار مردم ایران شدید.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه