اولین جشنواره استانی «رهاورد سرزمین نور» در گیلان برگزار می شود

دبیر جشنواره «رهاورد سرزمین نور»، گفت: اولین جشنواره استانی «رهاورد سرزمین نور» در سه بخش، مردمی، حرفه ای و ویژه برگزار می شود.

اولین جشنواره استانی «رهاورد سرزمین نور» در گیلان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، محسن حامدی صبح امروز در نشست خبری اولین جشنواره استانی «رهاورد سرزمین نور» با موضوع راهیان نور و دفاع مقدس ضمن تبیبن اهداف این جشنواره اظهار کرد: از همه خبرنگاران و همکاران می خواهیم که در طول کار خود مارا حمایت کنند.

وی راهیان نور را عامل تقویت بنیان فرهنگ نظام اسلامی دانست و افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم این کار بزرگ را برای اولین بار به نحو احسن انجام دهیم.

دبیر اولین جشنواره «رهاورد سرزمین نور» با بیان اینکه مهم ترین هدف این جشنواره شناسایی استعداد های فرهنگی هنری استان است، گفت: بروز و نشر آثار فرهنگی هنری و تشویق و تکریم هنرمندان در خلق این آثار از دیگر اهداف این جشنواره است.

حامدی با بیان اینکه اولین سال اجرای این بخش در استان است و به این دلیل بسیار حساس است، افزود: باید بتوانیم که در سطح عالی این جشنواره را در استان خود برگزار کنیم.

دبیر اولین «رهاورد سرزمین نور» با اشاره به اجرای بخش کشوری این جشنواره در اسفند سال ۹۷ بیان کرد: اگر کیفیت معقولی را در استان داشته باشیم میتوانیم جز بهترین رتبه ها باشیم.

وی با بیان اینکه مجموعه دلنوشته ها، اشعار، خاطره ها و پوسترها در قالب یک کتاب تالیف می شود گفت: این کتاب در حوزه برگزیدگان جشنواره تألیف می شود.

حامدی با استخراج این جشنواره به سه بخش، مردمی، حرفه ای و ویژه اذعان کرد: بخش مردمی شامل سه قسمت خاطره، دلنوشته، موبایل گرافی، بخش حرفه ای شامل پوستر، عکس حرفه ای، نماهنگ و بخش ویژه شامل فیلم ۶۰ ثانیه ای است.

دبیر اولین «رهاورد سرزمین نور» تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا یکم شهریورماه ۹۷ با ذکر نام، نام خانوادگی، و شماره تماس به آدرس اینترنتی ordoui@chmail.ir  یا به رشت بلوار شهید بهشتی، خیابان هنر، سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه قدس گیلان ارسال نمایند.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه