درگیری مسلحانه در ساختمان نیروی دریایی آمریکا / تعداد کشته‌ها به ۱۲ نفر رسید+ عکس

مردم آمریکا که این روزها با اخبار متعدد درگیری مسلحانه در کشور خود مواجه می شود این بار در پایتخت ایالات متحده شاهد درگیری مسلحانه در ستاد فرماندهی نیروی دریایی هستند.

درگیری مسلحانه در ساختمان نیروی دریایی آمریکا / تعداد کشته‌ها به ۱۲ نفر رسید+ عکس

به گزارش ۸دی نیوز مردم آمریکا که این روزها با اخبار متعدد درگیری مسلحانه در کشور خود مواجه می شود این بار در پایتخت ایالات متحده شاهد درگیری مسلحانه در ستاد فرماندهی نیروی دریایی هستند.

سی ان ان در این خصوص نوشت: درگیری مسلحانه در واحد فرماندهی نیروی دریایی آمریکا در شهر واشنگتن به مرگ دستکم ۱۲ نفر منجر شده است. چندین نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس و یک نگهبان نیز در این حادثه زخمی شده‌اند. این آمار را رئیس پلیس واشنگتن تائید کرده است.

  13920625000626_PhotoL

پلیس واشنگتن اعلام کرده است که احتمالا دو تیرانداز در این حادثه شرکت داشته‌اند. یکی از تیراندازها احتمالا در طبقه چهارم ساختمان است. وی خود را در یک اتاق محبوس کرده و همچنان به تیراندازی ادامه می‌دهد. بنا بر اعلام وزارت دفاع آمریکا، یکی از تیراندازان کشته شده است .

در پی این درگیری مسلحانه پروازهای فرودگاه «ریگان» این شهر به حالت تعلیق درآمده است. بالگردهای پلیس و نیروهای امدادی در آسمان شهر و بر فراز محل حادثه به پرواز درآمده‌اند. بالگردهای امداد افراد حاضر در محوطه ساختمان نیروی دریایی را خارج کرده‌اند.

13920625000632_PhotoL

بنا بر اعلام نیروی دریایی آمریکا، در حال حاضر حدود ۳ هزار نفر در این ساختمان حضور دارند. در پی این حادثه تیراندازی ۱۰ مدرسه شهر واشنگتن نزدیک به محل حادثه در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. پلیس از افراد حاضر در ساختمان خواسته است در برابر حمله احتمالی موضع بگیرند و از تیررس خارج شوند. منابع خبری همچنین گزارش داده‌اند که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور و «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا مستقیما از روند عملیات اطلاع می‌یابند.

13920625000579_PhotoL

13920625000581_PhotoL

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه