عضو فراکسیون امید مجلس در گفتگو با 8دی:

باید با نگاه به درون مشکلاتمان را برطرف کنیم/ به اروپا هم مانند آمریکا نمی شود اعتماد کرد

عضو فراکسیون امید مجلس با تأکید براینکه ما از اول هم به آمریکا و اروپا اعتماد نداشتیم، گفت: تا جایی که آن ها رعایت کنند ایران سعی می کند بر اساس توافقات و نشست های صورت گرفته کارش را پیش ببرد اما انتهای کار طبیعی است که این اعتماد نمی تواند باشد.

باید با نگاه به درون مشکلاتمان را برطرف کنیم/ به اروپا هم مانند آمریکا نمی شود اعتماد کرد

منوچهر جمالی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در مورد بیانیه اخیر اتحادیه اروپا در رابطه با برجام با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر هماهنگی همه مسئولان در داخل کشور تأکید دارند، اظهار کرد: مسیری را که کشور با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری تعیین می کند مسؤلان با هماهنگی این مسیر را پیش می برند.

وی با تأکید براینکه ما از اول هم به آمریکایی ها اعتماد نداشتیم از اول هم اعتماد به اروپا نبود  اما نمی خواستیم بهانه دست دیگران بدهیم، گفت: الان هم وضع همین است، تا جایی که آن ها رعایت می کنند ایران سعی می کند بر اساس توافقات و نشست های صورت گرفته کارش را پیش ببرد اما انتهای کار طبیعی است که این اعتماد نمی تواند باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه باید با نگاه به درون مشکلاتمان را خودمان برطرف کنیم، اضافه کرد: باید هماهنگی لازم را در داخل داشته باشیم اما این بهانه را دست دشمن ندهیم زیرا آنها دنبال بهانه جویی هستند.

نماینده مردم رودبار در مجلس تصریح کرد: مذاکره را تا جایی که اروپایی ها چارچوب برجام را رعایت کنند و حقوق و منافع نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران حفظ شود و وظایف خود را در قالب قرارداد و توافقی که بوده حفظ کنند می توان ادامه داد.

وی با تأکید بر اینکه در غیر این صورت باید فکر دیگری کرد، تصریح کرد: اگر اروپایی ها این مسائل را رعایت نکنند ما هم باید دقت کنیم بهانه ای دست آنها ندهیم.

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران برای گزینه های مختلف در شرایط مختلف برنامه هایی دارد، اظهار کرد: در این رابطه دولت و قوای دیگر برنامه دارند و با انسجام داخلی و بر محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری به فراخور شرایطی که خواهد داشت بهترین تصمیم را برای کشور خواهند گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه