واکنش خاص کتایون ریاحی به گستاخی مریم رجوی

کتایون ریاحی در صفحه اینستاگرام خودش واکنش تندی به فعالیت‌های وقیحانه و مواضع گستاخانه مریم رجوی و نشست اخیر ضدایرانی منافقین در آغوش غربی‌ها نشان داد.

واکنش خاص کتایون ریاحی به گستاخی مریم رجوی

به گزارش ۸دی،  ۱۷ هزار شهید ترور در کشور وجود دارد که ۱۲ هزار نفر از آنان مربوط به شهدایی است که بدست منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اند. همه دنیا این وقاحت و گستاخی را می‌دانند. چرا که همیشه به دامن کشورهای خارجی و دشمنان پناه برده‌اند و اکنون نیز در کشورهای اروپایی و آمریکا مشغول به فعالیت‌های وقیحانه و گستاخانه ضدبشری خودشان هستند. البته بسیاری از ملت‌ها حضور این کوردلان و گستاخان زمانه را برنتابیده‌اند و بارها خواستار اخراج منافقین شده‌اند. هنرمندان و فرهیختگان ایرانی بارها این فعالیت‌ها و مواضع کوردلانه را محکوم کردند؛ مخصوصاً پس از نشست اخیر منافقین که اوج انسجام و بازیگری در میدان دشمنی بشری را نشان دادند.

کتایون ریاحی بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون نسبت به این فعالیت‌های وقیحانه و مواضع گستاخانه مریم رجوی در صفحه اینستاگرام خودش واکنش نشان داد و نوشت: «خائن حنایت دیگر رنگ ندارد! خدا را شاکرم که حافظه تاریخی هموطنانم در این مورد بسیار خوب کار می‌کند، حنای مریم خائنی که هفده هزار نفر از هموطنانش را شهید کرد در نزد ایرانیان دلیر رنگی ندارد. خداوند همه را به راه راست هدایت کند.»

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه