برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در رودبار/ ما مسئولین باید همگام با مردم در میدان باشیم

فرماندار رودبار گفت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بصورت خودجوش در روستاها و نیز شهرهای منجیل، لوشان، رستم آباد، توتکابن، جیرنده و بره­سر علاوه بر مراسم مرکزی در رودبار، نشان از ارادت خالصانه، بی­بدیل و فزاینده مردم به مقتدای­شان است.

برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در رودبار/ ما مسئولین باید همگام با مردم در میدان باشیم

 به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی ۸دی نیوز، سید محمد احمدی فرماندار رودبار در نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) این شهرستان گفت: امام راحل عظیم­الشان که با عنایت خداوند و تکیه بر مردم، مسیر تاریخ زر و زور و تزویر را با ساقط کردن رژیم وابسته پهلوی تغییر داد و نظام اسلامی را در میان  بهت و حیرت شرق و غرب بنیان نهاد، نزد همه آزادیخواهان و عزت طلبان عزیز است.

­وی افزود: همانطورکه مردم به عنوان یک فرهنگ انقلابی با عشق و علاقه و احساسی وصف ناشدنی در سالگرد ارتحال آن عزیز، هرسال پرشورتر از سال قبل، به سوگ فراقش می ­نشینند و با آرمان­هایش تجدید میثاق می­نمایند، بر ما مسؤولین است که همگام با مردم، در میدان حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان رودبار مفتخر است همه ساله میزبان کاروان گیلانی پیاده مرقد آن عزیز از دست رفته باشد، خاطر نشان کرد: مردم و مسوؤلان شهرهای رستم­آباد، رودبار، منجیل، لوشان و روستاهای مسیر همه ساله از زائران پیاده حرم امام خمینی(ره) در شهرهایشان استقبال و با همراهی آنان تا یک مسیر بدرقه می­نمایند.

فرماندار رودبار همچنین بیان نمود: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بصورت خودجوش در روستاها و نیز شهرهای منجیل، لوشان، رستم آباد، توتکابن، جیرنده و بره­سر علاوه بر مراسم مرکزی در رودبار، نشان از ارادت خالصانه، بی­بدیل و فزاینده مردم به مقتدای­شان است.

احمدی یادآورشد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نیز همانند سال­های گذشته جمعی از دلباختگان خمینی(ره) کبیر در­ شهرستان رودبار نیز بصورت کاروان پیاده و نیز سواره برای شرکت در مراسم سالگرد آن عزیز سفرکرده و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری به تهران خواهند رفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه