رهبرانقلاب:

نگویید شهید؛ ما منتظریم حاج احمد متوسلیان برگردد/ فیلم

رهبر معظم انقلاب در خصوص حاج احمد متوسلیان از فرماندهان دفاع مقدس فرمودند: ما منتظریم تا حاج احمد برگردد.

نگویید شهید؛ ما منتظریم حاج احمد متوسلیان برگردد/ فیلم

به گزارش ۸دی، ۳۵ سال پیش درست در ۱۴ تیر سال ۶۱ زمانی که اتومبیل هیات نمایندگی دیپلمات کشورمان در هنگام ورود به شهر بیروت در ایست بازرسی از سوی مزدوران حزب فالانژ متوقف شد، چهار تن دیپلمات‌های کشورمان از سوی آدرم ربایان اجیر شده از سوی رژیم صهیونیستی ربوده شدند که یکی از آنها سردار سرلشگر پاسدار حاج احمد متوسلیان بود.

وی که در هشت سال دوران دفاع مقدس فرماندهی لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) بر عهده داشت در جریان این آدم ربایی از سوی رژیم صهونیستی ربوده شد.

اوایل خرداد ماه سال گذشته خبری به نقل از وزیر دفاع مبنی بر زنده بودن این چهار دیپلمات ایرانی به خصوص سردار متوسلیان منتشر شد که موجی از خرسندی و ابزار احساسات را در میان مردم برانگیخت و بسیاری از کاربران نیز با عکس نوشته ها و تصاویر به این موضوع واکنش نشان دادند.

یکی از آثاری که در خصوص حاج احمد متوسلیان بسیار مورد توجه قرار گرفت، فیلم “ایستاده در غبار” بود.

رهبر معظم انقلاب نیز  در سخنانی در سالهای دور در خصوص ربوده شده و احتمال شهادت این سردار بزرگ فرمودند: ” ما منتظریم آقای حاج احمد متوسلیان ان شاءالله بیاید، نگویید شهید، ما که خبر نداریم از شهادت ایشان، خداوند ان شاءالله فرزند شما را هرجا که هست هرجور که هست مشمول لطف و فضل خودش قرار دهد، ما که آرزو می کنیم ان شاءالله خداوند این جوان مومن و صالح را برگرداند.

فیلم زیر نماهنگی دیدنی از بخش‌های این فیلم است که به مناسبت سالروز ربوده شدن حاج احمد متوسلیان منتشر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه