معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

پلیس مقابل عوامل ناهنجاری‌ فرهنگی در سواحل گیلان می‌ایستد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ولنگاری فرهنگی در سواحل گیلان خارج از طرح‌های سالم‌سازی اتفاق می‌افتد گفت:‌ پلیس در برابر عوامل بروز ناهنجاری‌ها می‌ایستد.

پلیس مقابل عوامل ناهنجاری‌ فرهنگی در سواحل گیلان می‌ایستد

به گزارش ۸دی، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه اظهار داشت:‌‌ اغلب ناهنجاری‌های فرهنگی در سواحل گیلان خارج از طرح‌های سالم‌سازی دریا اتفاق می‌افتد اما پلیس در برابر عوامل ایجاد و اشاعه ولنگاری فرهنگی در خارج از طرح‌ها نیز می‌ایستد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان بر تلاش پلیس برای حفظ شئونات اسلامی تأکید کرد و ابراز داشت:‌ پلیس برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در هر حوزه و منطقه‌ای به‌ویژه در نوار ساحلی حضوری مستمر دارد و تمام تلاش خود را جهت ایجاد یک فضای امن انجام می‌دهد.

جعفری‌خیرخواه طرح‌های سالم‌سازی دریا را در کاهش برخی ناهنجاری‌های فرهنگی مؤثر دانست و تصریح کرد:‌ با تلاش بی‌وقفه پلیس و همکاری دیگر نهادها و دستگاه‌های متولی،‌ امنیت و فضای خوبی در داخل این حوزه‌ها برای مسافران و خانواده‌ها فراهم شده است.

وی از حضور گسترده پلیس در مناطق خطرآفرین در سواحل گیلان خبر داد و بیان داشت:‌ نصب بنرهایی حاوی توصیه‌ و هشدارهای پلیس،‌ توزیع بروشورهای فرهنگی و حضور میدانی برای تذکر لسانی و یا احیاناً برخورد قانونی با عوامل هنجارشکن در دستور کار پلیس قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از حضور فعال پلیس امنیت اخلاقی در سواحل استان خبر داد و افزود:‌ در تلاش هستیم با پیگیری تدابیر فرماندهی انتظامی،‌ به‌کارگیری پلیس‌های افتخاری و با همکاری مسئولان طرح‌های سالم‌سازی فضای مناسبی را برای گردشگران ایجاد کنیم.

جعفری‌خیرخواه تعداد طرح‌های سالم‌سازی دریا در سواحل استان گیلان را ۵۰ طرح اعلام کرد و ابراز داشت:‌ در این مجموعه‌ها محل شنا برای بانوان و آقایان به‌طور جداگانه مشخص است و در کنار این، دستورالعمل‌های لازم به مسئولان هرکدام از این طرح‌ها نیز ابلاغ شده است.

وی ‌با بیان اینکه عوامل انتظامی شهرستان‌ها و حوزه‌های استحفاظی از طرح‌های سالم‌سازی بازدید کرده و تذکرات لازم را انتقال می‌دهند عنوان کرد:‌‌ پلیس در خارج از محدوده طرح‌ها نیز حضور فعال دارد و نسبت به کنترل فضا و برخورد با عوامل ‌اشاعه ناهنجاری اقدام می‌کند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه