رفسنجانی خوراک جدید ضدانقلاب را مهیا کرد

هاشمی به صورت کنایه آمیزی گفته است باید به راه‌های دموکراتیک برگردیم و مردم را با قانون اداره کنیم، البته قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند نه افراد تحمیلی.

رفسنجانی خوراک جدید ضدانقلاب را مهیا کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، بعد از جنجال و حاشیه سازی رسانه های بیگانه در خصوص حادثه زندان اوین، تعدادی از خانواده‌های زندانیان بند ۳۵۰ با اکبر هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

منابع خبری وابسته به جریان فتنه اخبار مختلفی را از اظهارات هاشمی در این دیدار مخابره کرده اند که  بر اساس آن، هاشمی به صورت کنایه آمیزی به زندانی بودن دختر و پسر خود در اوین هم اشاره کرده است!

العربیه وابسته خاندان سعودی به نقل از منابع داخلی، در خصوص این دیدار نوشته است که هاشمی رفسنجانی ضمن دلجویی از حضار اتفاقات اخیر اوین را یک «بحران» و اقدام گروهی «خاص» نامید؛ گروهی که به گفته او، در تلاش هستند برای دولت حسن روحانی، ایجاد بحران و سنگ اندازی کنند.

بر اساس گزارش العربیه، رفسنجانی در بخش دیگری از سخنان خود، به بیان خاطراتی از دوران زندان خود در حکومت شاه و همچنین دوره زندانی بودن دختر و پسرش در زندان اوین در سال‌های اخیر پرداخت.

همچنن سایت کلمه وابسته به نزدیکان میرحسین موسوی هم به انتشار خبر این دیدار پرداخته و نقل قولی عجیب و مبهم از رفسنجانی را منتشر کرده است.

به نوشته سایت وابسته به فتنه گران، رفسنجانی با بیان اینکه تندروی‌های دوران اصلاحات موجب شد که اصلاحات برای مدتی از دور خارج شود، تأکید کرد: ما که نمی‌توانیم علیه نظاممان شورش کنیم، پس باید به راه‌های دموکراتیک برگردیم و مردم را با قانون اداره کنیم، البته قانون را باید نمایندگان واقعی مردم بنویسند نه افراد تحمیلی.

معلوم نیست منظور هاشمی رفسنجانی از “افراد تحمیلی” چیست و او به کدام قوانین که به زعم او توسط این افراد نوشته شده اعتراض دارد.

آنچه مسلم است اظهارات هاشمی در این دیدار خوراک خبری جدیدی را در اختیار رسانه های بیگانه قرار داده و زمینه را برای تداوم حاشیه سازی مهیا کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن پور
بره کس به کس نیه. هرکی خوایه هر حرفی رو زنه و کسی هم جواب نده. [...] خوایه انتقام بگیره. این حرفاره زنه [...]. دانشجوهای بسیجی و بچه های فرهنگی باید جوابشو فدن تا ایطو ایطو نشه.
در حاشیه