گزارش سایت پرتغالی از سرمربی تیم ملی ایران؛

ماندن کی روش در ایران قطعی نیست/ ارزش مرد پرتغالی پس از جام جهانی بالا رفت

یک سایت پرتغالی مدعی شد که تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی ایران قطعی نشده است.

ماندن کی روش در ایران قطعی نیست/ ارزش مرد پرتغالی پس از جام جهانی بالا رفت

به گزارش ۸دی، مذاکرات کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران به نظر دشوار می رسد و رسیدن به یک نقطه مشترک و مثبت دور از انتظار است.

فدراسیون ایران می خواهد مربی پرتغالی را تا ژانویه ۲۰۱۹ برای مسابقات جام ملت های آسیا نگه دارد. همچنان که مهدی تاج، رئیس فدراسیون ایران در مصاحبه با رسانه های داخلی گفته بود: ما یقین داریم که کارلوس کی روش با ما می ماند.

با این وجود هنوز این توافق نهایی نشده و کار تمام نیست. کی روش می خواهد تا فدراسیون شرایط آمادگی برای مسابقات جام ملت های آسیا را تضمین کند تا به شکلی صحیح این شرایط فراهم شود. این خواسته های کی روش تا الان مهیا نشده است به همین دلیل عملیات توافق نهایی متوقف شد.

مربی پرتغالی دوست ندارد که شرایطی که برای آمادگی تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رخ داد، تکرار شود و ایران در پیدا کردن رقیبی مناسب برای برگزاری دیدار تدارکاتی عاجز ماند. این بدان معناست که بازیکنان نمی توانند بازی مشخصی را انجام دهند.

علاوه بر این روی میز، گزینه های دیگری برای کی روش وجود دارد که او آنها را بررسی می کند. الجزایر که رباح ماجر را اخراج کرده است یکی از تیم هایی است که کی روش را زیرنظر دارد. این چیزی است که رئیس فدراسیون الجزایر رسما اعلام کرد و نوشت: کارلوس کی روش مربی ای دارای خبره است و او یکی از گزینه های ما است. عملکرد غافلگیرکننده ایران در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که موفق شد در گروه دوم جام جهانی با وجود پرتغال و اسپانیا ۴ امتیاز گرفت، قیمت مربی پرتغالی را در بازار نقل و انتقالات بالا برد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه