کارشناس اقتصادی:

دولتمردان اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند/ نمی توان اقتصاد شیکاگو را به نام اقتصاد اسلامی معرفی کرد

پژوهشگر و کارشناس اقتصادی با بیان اینکه ما نمی توانیم اقتصاد شیکاگو را به نام اقتصاد اسلامی معرفی کنیم، گفت: مشکل اصلی ما این است که دولتمردان، اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند.

دولتمردان اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند/ نمی توان اقتصاد شیکاگو را به نام اقتصاد اسلامی معرفی کرد

به گزارش خبرنگار هشت دی، غلامرضا خانکشی پور امروز در سلسله کنفرانس های رسانه ای «مردم محرم اند» در سالن کنفرانس بسیج دانشجویی استان گیلان که با حضور اساتید دانشگاه برگزار شد با اشاره به اینکه یک روشی در دولت هاشمی رخ داد که وقتی با مشکل مواجه شدند سکه و ارز را حراج کردند، اظهار کرد: امروز نیز باید منتظر همچین مسئله ای باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ما از دست جریان لیبرالیسم رنج می کشند افزود: نگرش لیبرالی فقیر را فقیر تر می کند.

این پژوهشگر و کارشناس اقتصادی با اشاره به جریان انتخابات ریاست جمهوری، که یکی از کاندیداها بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد و رئیس جمهور فعلی گفت شما می خواهید آزمون و خطا کنید بیان کرد: کسی از این شخص نپرسید که میلیارد ها هزینه که برای تحقیقات در این کشور می شود چرا بخش کوچکی را برای تفکر اسلامی نگذاشتند.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم اقتصاد شیکاگو را به نام اقتصاد اسلامی معرفی کنیم، افزود: مشکل اصلی ما این است که دولتمردان، اقتصاد مقاومتی را قبول ندارند.

خانکشی پور جریان سکولار در ایران دچار تغییر در معنا و مفهوم دانست و افزود: اکنون ما با منافق طرف نیستیم بلکه با دوست نادان روبرو هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه