استاندار اسبق گیلان:

تحریم دلیل پیشرفت ما است/ اگر مجلس را اصلاح کردیم کشور اصلاح می شود

استاندار اسبق گیلان با اشاره به اینکه چاره کارها در مجلس است، گفت: اگر مجلس را اصلاح کردیم کشور اصلاح می شود.

تحریم دلیل پیشرفت ما است/ اگر مجلس را اصلاح کردیم کشور اصلاح می شود

به گزارش هشت دی، کیهان هاشم نیا امروز در سلسله کنفرانس های رسانه ای «مردم محرم اند» در سالن کنفرانس بسیج دانشجویی استان گیلان که با حضور اساتید دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه در طرح اصلی نظام نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت داشته ایم اظهار کرد: در این زمینه پیشرفت منطقی داشته ایم.

وی با بیان اینکه یکی از مظنون ترین جاها برای انداختن مشکلات ساختار می باشد اذعان کرد: عمدتا مشکل در ساخت فکری است که این همان چیزی است که در ذهن مدیران وجود دارد.

استاندار اسبق گیلان با اشاره به این شعار که هرکس از قبیله ما است با ما است، اگر نه برود گفت: کسانی که برای رسیدن به قدرت شعار می دهند تنها انتظار مردم را بالا می برند و در صورت برآورده نشدن انتظارات، مردم عصبانی می شوند و به خیابان ها می روند.

هاشم نیا با بیان اینکه کسانی هستند که مولتی میلیاردر هستند و اقتصاد کشور را بر اساس اصالت و قدرت خود اداره می کنند گفت: واردات چای و برنج دست این افراد است و می گویند که که پول و قدرت اصالت ما است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون بخش کشاورزی تحریم چندانی، نداشته و پیشرفتی نیز نداشته است افزود: تحریم دلیل پیشرفت ما است، چطور انتظار داریم بدون تحریم پیشرفت کنیم.

وی با اشاره به اینکه چاره کارها در مجلس است، افزود: اگر مجلس را اصلاح کردیم کشور اصلاح می شود.

هاشم نیا تصریح کرد: باید بدانیم که نمایندگان انقلابی اگر گوشت و پوست ما را بخورند، استخوان ما را دور نمی اندازند.

وی با اشاره به متن گوهرباری از شهید چمران که بر تعهد در کار تأکبد دارد بیان کرد: کسی که متعهد باشد کاری که توانایی انجام آن را نداسته باشد قبول نکرده و انجام نخواهد داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه