کارشناس مسائل سیاسی:

اصلی ترین مشکل اقتصاد کشور را در مجلس و دولت باید جستجو کرد/ فساد از انباشت سرمایه شروع می شود

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وضعیت اقتصاد ما از تهدید عبور کرده است و الان در بحران هستیم، گفت: اصلی ترین مشکل اقتصاد کشور را در مجلس و دولت باید جستجو کرد.

اصلی ترین مشکل اقتصاد کشور را در مجلس و دولت باید جستجو کرد/ فساد از انباشت سرمایه شروع می شود

به گزارش خبرنگار هشت دی، عمران علیزاده امروز در سلسله کنفرانس های رسانه ای «مردم محرم اند» در سالن کنفرانس بسیج دانشجویی استان گیلان که با حضور اساتید دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه اگر نتوانیم اتفاق های دنیا را رصد کنیم نمی توانیم اتفاق های ایران را بررسی کنیم، اظهار کرد: باید به همه جای دنیا دسترسی داشته باشیم.

وی دونالد ترامپ را یاغی بین اللملی خواند و بیان کرد: از زمان ریاست جمهوری این شخص، نگاه آمریکایی ها به کل دنیا در حال تغییر است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سخنرانی جان بولتون در روز گذشته که درباره مشکلات ایالت متحده بود، گفت: ایالت متحده امروز مشکل بزرگ خود را ایران می داند.

علیزاده با بیان اینکه ایالت متحده روی نقاط ضعف ایران دست برده است گفت: بزرگترین نقطه ضعف ایران اقتصاد است و با این رویه غلط که در همه دولت ها پس از انقلاب صورت گرفته است، باعث شده است که آمریکا تصور کند اگر ایران از اقتصاد دنیا حذف شود اتفاقی رخ نمی دهد.

وی با بیان اینکه امروز در نفت و گاز جایگاهی نداریم، گفت: اگر امروز صادرات نفت ما به جای ۲ میلیون بشکه نفت، ۵ میلیون بشکه نفت بود هیچ کشوری نمیتوانست ادعا کند که با یک تلفن می تواند ایران را از گاز دنیا حذف کند.

علیزاده با بیان اینکه هنوز نتوانستیم در صادرات نفت به ۴۰ سال پیش برسیم، بیان کرد: ما پس از جنگ وارث دولتی شدیم که اعتقادی بر توسعه بر مدار اقتصاد نداشت.

وی با بیان اینکه قرار نیست که فقط مردم در این راستا مدارا کنند و همه باید مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: مردم منتظرند تا دستگاه های انقلابی امروز عمل انقلابی در راستای بهبود اقتصاد انجام بدهند.

علیزاده با اشاره به اینکه مسئولان عکس العملی در رابطه با تماس تلفنی ترامپ با پادشاه عربستان درباره جایگزینی نفت ایران انجام ندادند، افزود: به صراحت باید به آمریکایی ها بگوییم که اگر صادرات نفت قطع شود یک قطره نفت از خلیج فارس خارج نمی شود.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصاد ما از تهدید عبور کرده است و الان در بحران هستیم و الزاما باید مدیرانی داشته باشیم که برنامه داشته باشند، گفت: اگر امروز حکومت به زخم نگاه نکند و فقط به مگس نگاه کند افتضاح به بار می آید.

کارشناس مسائل سیاسی اصلی ترین مشکل اقتصاد کشور را در مجلس و دولت باید جستجو کرد و گفت: روزی این مردم همه چیز خود را پای شیعیان جبهه مقاومت گذاشتند و امروز شیعیان جبهه مقاومت باید همه چیز خود را پای مردم بگذارند.

علیزاده با بیان اینکه فساد از انباشت سرمایه شروع می شود بیان کرد: پس از انقلاب رقابت برای انباشت سرمایه ایجاد شد و وقتی فردی به دنبال انباشت سرمایه برود سهم می خواهد.

وی در پایان تصریح کرد: سه ماه ترامپ در کشور ما فضای روانی ایجاد کرده است و در این جنگ تاکنون موفق بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه