خداداد عزیزی در مراسم معارفه:

سعی می‌کنیم سپیدرود به جایگاه خود برسد/ بازیکنان جدید جذب می شوند

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود گفت: سپیدرود از دیرباز از تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفدار فوتبال ایران بوده است و با جذب بازیکنان جدید، نقاط ضعف این تیم را برطرف می‌کنیم.

سعی می‌کنیم سپیدرود به جایگاه خود برسد/ بازیکنان جدید جذب می شوند

به گزارش ۸دی، جلسه معارفه خداداد عزیزی به عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت با حضور محمد نوین مالک باشگاه و جمعی از بازیکنان و هواداران این تیم ظهر امروز در هتل المپیک رشت برگزار شد.

خداداد عزیزی، سرمربی سپیدرود رشت در ابتدا با بیان اینکه زیاد صحبت نمی‌کنم، اظهار کرد: خوشحالم که در جایی حضور دارم که شهری فوتبالی است و مردم شهر از قدیم با سپیدرود آشنا هستند.

وی با اشاره به این سعی می‌کنیم افرادی را جذب کنیم که به تیم سپیدرود کمک کنند، گفت: از امروز بعد از ظهر کار خود را در سپیدرود شروع می‌کنیم.

 

 

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه قبل از حضور خود در رشت اطلاعات خوبی را از تیم سپیدرود گرفتم، گفت: با آقایان افشین ناظمی و سهیل حق‌شناس صحبت کردم و سعی می‌کنیم سپیدرود به جایگاه خود برسد و برای ماندن در لیگ دست و پا نزد.

وی با بیان اینکه تعدادی بازیکن باید جذب کنیم تا به تیم کمک کنند، گفت: خوشبختانه قرارداد تعدادی از بازیکنان خوب فصل گذشته سپیدرود تمدید شده است که از آنها استفاده می‌کنیم.

عزیزی با معرفی کادر فنی خود، اظهار کرد: استاد بنده آقای اقبالی در کنار بنده خواهد بود و به ما کمک‌ خواهد کرد و محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم‌ ملی ایران، افشین ناظمی و سهیل حق‌شناس نیز در کنار بنده خواهند بود.

تصاویر این مراسم را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه