همایش “اشاعه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری” در رشت برگزار شد

همایش اشاعه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری در رشت برگزار شد.

همایش “اشاعه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری” در رشت برگزار شد

به گزارش ۸دی، نخستین همایش اشاعه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به همت سرپرستی بیمه کوثر استان گیلان‌ با حضور مسئولان استانی در رشت برگزار شد.

عضو انجمن ملی مشاوران مالی و بیمه آمریکا در این همایش با اشاره به اینکه زندگی فردی و اجتماعی در دنیای امروز نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت مالی است اظهار داشت: توجه به فعالیت‌های بیمه‌ای و برنامه‌ریزی بلندمدت افراد را در زندگی توانمند می‌کند.

حسن جدیدی با بیان اینکه قدمت فعالیت‌های بیمه‌ای به گذشته‌های بسیار دور و به جوامع روستایی بازمی‌گردد خاطرنشان کرد: برای زندگی در دهکده جهانی امروز باید آینده‌نگری را سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های خود قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های بیمه می‌توانند با همیاری‌های کوچک مردم خطرات ناشی از حوادث و تحولات را از پیش‌پای افراد در جامعه بردارند بیان کرد: برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری بلندمدت با فعالیت‌های بیمه‌ای در جامعه امروز به‌درستی محقق می‌شود.

عضو انجمن ملی مشاوران مالی و بیمه آمریکا با اشاره به اینکه در هیچ کشوری به فعالیت‌های بیمه‌ای یارانه تعلق نمی‌گیرد در شرایطی که در کشور ایران فعالیت‌های بیمه‌ای با یارانه صورت می‌گیرد گفت: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری از اشاعه فقر، فحشا و فساد در جامعه جلوگیری می‌کند.

جدیدی با بیان اینکه انتقال فرهنگ استفاده از پوشش بیمه‌ای باید با همکاری مردم و مسئولان در جامعه فراگیر شود خاطرنشان کرد: با انتقال مطلوب استفاده از فرهنگ بیمه‌ای در کشور می‌توان جامعه را به سوی توسعه‌یافتگی هدایت کرد.

سرپرست بیمه کوثر استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به اینکه قسمت عمده مشکلات جامعه امروز به دلیل عدم آگاهی است تصریح کرد: فرهنگ استفاده‌ از پوشش‌های بیمه‌ای در جامعه نیازمند ترویج و توسعه است.

مهدی موذن‌چی با بیان اینکه بیمه کوثر در گذشته در حوزه خانواده نیروهای مسلح فعالیت می‌کرد و در این حوزه ۱۵ سال سابقه دارد تصریح کرد: بیمه کوثر از سال ۸۹ در کشور به طور رسمی آغاز به کار کرده و در حال حاضر به آحاد جامعه ارائه خدمات می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سرپرستی بیمه کوثر در استان گیلان از سال ۹۰ آغاز به فعالیت کرده و سال گذشته سرپرستی بیمه کوثر گیلان به‌عنوان سرپرستی ساعی در کشور معرفی شده است گفت: بیمه کوثر در حال حاضر ۳۱ شعبه و بیش از ۷۰۰ نمایندگی در کشور دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه