دستیاران عزیزی در سپیدرود مشخص شدند

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب شد.

دستیاران عزیزی در سپیدرود مشخص شدند

به گزارش ۸دی، درحالی‌که جواد تن زاده با حکم شعبه ششم دادگاه رشت موفق شد رأی حکمیت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان را لغو کند، محمد نوین مالک جدید این باشگاه دست از تلاش خود برای ادامه کار برنمی‌دارد و در جدیدترین اقدام خود، خداداد عزیزی را به‌عنوان سرمربی جدید سرخ‌های شهر باران انتخاب کرد.

نوین که پیش‌ازاین در تلاش برای انتخاب مارکار آقاجانیان برای قبول سرمربیگری سپیدرود رشت با شکست مواجه شده بود این بار توانست یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران و آسیا را مجاب به حضور در رشت کند و بدین ترتیب زننده گل صعود ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ در لیگ هجدهم بر روی نیمکت سپیدرود می‌نشیند.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران با ۴۷ بازی ملی و ۱۱ گل زده، سابقه سرمربیگری تیم‌های ابومسلم، سیاه‌جامگان و پیام مشهد، استقلال اهواز و شهرداری تبریز را دارد.

عزیزی برای حضور در سپیدرود، فرهاد چیذری را به‌عنوان بدن‌ساز، معین دلاوری را به‌عنوان آنالیزور و محمدرضا مهدوی، محمدرضا میرحسینی و سهیل حق‌شناس را به‌عنوان کمک‌های خود به باشگاه معرفی کرده است.

به گزارش فارس، انتخاب خداداد عزیزی به‌عنوان سرمربی جدید سپیدرود رشت در حالی رقم می‌خورد که جواد تن زاده هدایت این تیم را بر عهده نادر دست‌نشان قرار داده است و به گفته تن زاده، تمرینات سپیدرود ظرف ۴۸ ساعت آتی آغاز می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه