ماجرای لو رفتن سوالات کنکور صحت داشت؟

وزیر علوم گفت: کنکور سراسری سال ۹۷ با نهایت دقت برگزار شد و هیچ گزارشی مبنی بر بروز اشکال در توزیع و جمع آوری سئوالات و روند برگزاری نداشتیم.

ماجرای لو رفتن سوالات کنکور صحت داشت؟

به گزارش ۸دی، وزیر علوم گفت: کنکور سراسری سال ۹۷ با نهایت دقت برگزار شد و هیچ گزارشی مبنی بر بروز اشکال در توزیع و جمع آوری سئوالات و روند برگزاری نداشتیم.

منصور غلامی گفت: آنچه امروز به عنوان کنکور وجود دارد حاصل تجربه طولانی مدت در حوزه آموزش عالی کشور است و سازمان سنجش آموزش کشور نیز یک تشکیلات قوی، مهم و مطمئن در این زمینه است.

وی افزود: سازمان سنجش آموزش کشور به لحاظ تکنولوژیک، تجربه کاری و نوع مدیریت سابقه قوی، طولانی و مطمئن دارد.

وزیر علوم اظهار داشت: باتوجه به آمار و اخبار موجود کنکور سراسری همیشه با دقت و امنیت کامل برگزار شده و امسال نیز کنکور همانند سال‌های گذشته بوده است.

غلامی با بیان اینکه کنکور سراسری ۹۷ با دقت و امنیت بسیار بالا برگزار شد، گفت: چاپ، بسته بندی و روند برگزاری کنکور با تکنولوژی‌های بسیار بالا صورت می‌گیرد و دسته بندی سوالات تصادفی است بنابراین اشخاص دخالتی در این روند ندارند.

وی عنوان کرد: من از روند برگزاری کنکور بازدید داشتم که به طور کامل در این روند امنیت بالا لحاظ شده است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: کلید سوالات آزمون‌ها پس از برگزاری توسط طراحان سوال تدوین شده و در سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و قبل از برگزاری آزمون کلید سوالات وجود ندارد.

غلامی تاکید کرد: هیچ گزارشی مبنی بر بروز اشکال در توزیع و جمع آوری سوالات و روند برگزاری آزمون سراسری امسال وجود نداشته است و امسال دقیق‌تر از گذشته کنکور برگزار و در تاریخ‌های اعلام شده نتایج منتشر می‌شود.

منبع: افکار نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه