نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

کندی برخی پروژه ها به عدم تحقق مطالبات پیمانکار بر می گردد/ پیگیری های سازمان برنامه و بودجه در این رابطه عملی نشد

نماینده رودسر و املش در مجلس پروژه جاده املش _ شلمان را از پروژه های مشکل دار برشمرد و گفت: کندی این پروژه ها به عدم تحقق مطالبات پیمانکار بر می گردد.

کندی برخی پروژه ها به عدم تحقق مطالبات پیمانکار بر می گردد/ پیگیری های سازمان برنامه و بودجه در این رابطه عملی نشد

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت پروژه های نیمه کاره رودسر و املش، اظهار کرد: برخی از پروژه های این شهرستان از سرعت لازم برخواردار نیست.

وی افزود: پیمانکاران پروژه های رودسر و املش با دریافت مطالباتشان به تکمیل این پروژه ها سرعت دهند تا شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم.

نماینده رودسر و املش با تأکید بر اینکه پروژه راه انزلی _رودسر در چمخاله متوقف است، اضافه کرد: برای ادامه و تکمیل این پروژه پیمانکاری گرفته شده است و برای تکمیل این پروژه جهت تملک زمین ها نیاز به پیگیری های راه و شهرسازی و فرمانداری رودسر داریم تا این راه ادامه یابد.

عباسی مسیر انزلی به رودسر را جاده ای گردشگری معرفی کرد و افزود: امیدوارم این پروژه سریعتر به اتمام برسد ولی هنوز حرکتی ندارد.

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی پروژه املش _شلمان را از پروژه های مشکل دار برشمرد و تصریح کرد: کندی این پروژه به عدم تحقق مطالبات پیمانکار بر می گردد.

عباسی با تأکید بر اینکه پیگیری ها از طریق سازمان برنامه و بودجه در این رابطه عملی نشده است، اظهار کرد: پروژه سد پلرود را هم باید به این فهرست اضافه کرد و مطالبات کشاورزان در بحث تملک اراضی در این پروژه محقق نشده است.

وی افزود: امیدوارم تکلیف این کشاورزان از طریق آب منطقه ای محقق شود و ضررو زیان این کشاورزان هم باید پرداخت شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه