دانشگاه گیلان میزبان دوره تابستانی دانشجویان کشور است

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: از دانشجویان علاقمند دانشگاه های کشور متقاضی گذراندن ترم تابستان در این دانشگاه ثبت نام به عمل می آید.

دانشگاه گیلان میزبان دوره تابستانی دانشجویان کشور است

به گزارش ۸دی، سعید رهسپار اظهار داشت : دانشجویان علاقمند دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی، آزاد اسلامی و آموزشکده های فنی و حرفه ای می توانند در ترم تابستان ۹۷ مهمان دانشگاه گیلان شوند.

وی با بیان این که ثبت نام از دانشجویان تا یک هفته دیگر ادامه دارد و کلاس ها نیز از مرداد ماه آغاز می شود، افزود : ارایه درخواست ها به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری دانشجویان است .

وی بیان داشت: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دروس قابل ارایه، تقویم آموزشی ترم تابستان، نحوه ثبت نام دانشجویان سایر دانشگاه ها، سامانه درخواست میهمانی دانشجویان سایر دانشگاه ها و موارد دیگر به سایت دانشگاه گیلان به آدرس guilan.ac.ir مراجعه کنند.

بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از ۱۸ هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای بیش از ۵۶۰ عضو هیات علمی است.

دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای ۹ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.

دانشگاه گیلان همچنین دارای پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه