نماینده آستارا:

دولت خود را برای روزهای سخت آماده نکرده بود/ افکار عمومی منتظر تجدید نظر روحانی در تیم اقتصادی اش است

نماینده مردم آستارا گفت: افکار عمومی هم منتظر هستند که روحانی در تیم اقتصادی خودش تجدید نظر کند چراکه این تیم بسیار ضعیف عمل کرد.

دولت خود را برای روزهای سخت آماده نکرده بود/ افکار عمومی منتظر تجدید نظر روحانی در تیم اقتصادی اش است

به گزارش ۸دی، ولی داداشی نماینده مردم آستارا در رابطه با مسائل اقتصادی کشور، اظهار کرد: از ایرادات دولت این بود که خودش و برنامه هایش را برای روزهای سخت آماده نکرده بود. یعنی دولت فکر می‌کرد آمریکا از برجام خارج نخواهد شد و کارهای هم به روال عادی پیش می‌رود. دولتمردان ما اشتباه بزرگی که کردند این بود که به آمریکا اعتماد کردند اما آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و فرقی ندارد که جمهوری خواهان روی کار باشند یا دموکرات‌ها.

وی با بیان اینکه دولت برای روزهای سخت برنامه ریزی نکرده بود اظهار کرد: ما از دولت خودمان در مقابل اجانب مثل آمریکا واسراییل حمایت خواهیم کرد و دولتمان را رها نمی‌کنیم. اولین قدمی که دولت می‌تواند داشته باشد این است که تیم اقتصادی خود را عوض کند و یک تیم اقتصادی تازه نقس که می تواند بحران ها را مدیریت کند و کار را از این مسیر پرتنش عبور دهد را روی کار بیاورد. این تیم باید سیاست‌های منطبق با جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد و از ظرفیت سایر کشورهایی که با ما همراه هستند هم استفاده کند.

نماینده مردم آستارا تصریح کرد: افکار عمومی هم منتظر هستند که روحانی در تیم اقتصادی خودش تجدید نظر کند چراکه این تیم بسیار ضعیف عمل کرد. مردم همه خواه ناخواه درگیر این مسایل اقتصاد هستند. اما به نظر من مطالبات بازاریان باید از طریق اتحادیه‌ها و اتاق های اصناف پیگیری شود و با این روش هست که می توانند به این پروسه کمک کنند.

داداشی اتحاد را از راه‌های مقابله با دشمنان کشور دانست و گفت: امروز باید متحد باشیم تا بتوانیم در مقابل نقشه دشمنان بایستیم. قطع به یقین بدانید که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما هم هیچ وقت معترضین را به عنوان ضد انقلاب معرفی نمی‌کنند و اگر این مساله رخ داده قطع یقین دستگاه‌های اطلاعاتی مستنداتی را داشتند که به دادگاه ارایه دهند. دشمن به صورت سازمان دهی شده در داخل یکسری ایادی‌ دارد و در خارج هم رسانه‌ها را تغذیه اطلاعاتی می کنند تا در کشور آشوب ایجاد کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب از بحران های مختلفی مثل بحران ۸ سال دفاع مقدس تا آشوب های مختلف غرب کشور عبور کرد و من قطع یقین می دانم که با تلاش مسوولین و همت مردم از این دانال بحران زا هم عبور خواهیم کرد.

منبع: شفقنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه