سردار فدوی:

مهم ترین حربه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی است

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هیچ قدرتی جرأت تعرض به مرزهای این سرزمین را ندارد، به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: امروز مهم ترین حربه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی است.

مهم ترین حربه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی است

به گزارش ۸دی، سردار علی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد سردار شهید مهدی خوش سیرت، شهادت را فیض بزرگی برای بندگان خاص خدا عنوان کرد و گفت: خداوند شهید را در مقامی قرارداد که می‌تواند شفاعت کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همواره به دلیل مبانی فکری و آزاد منشی مورد غضب قدرت های استکباری است، گفت: در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا و هم پیمانانش از هیچ کوششی برای ضربه زدن به این نظام دینی فروگذار نکردند.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادامه داد: در حال حاضر در شرایطی هستیم که دشمنان به قدرت ایران اسلامی اقرار می‌کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس با اتکاء به نیروی ایمان جوانان غیوری همچون مهدی خوش سیرت در مقابل ابرقدرت های شرق و غرب ایستاد، تصریح کرد: امروز در همه زمینه های نظامی به یک قدرت مستحکم و قابل اعتنا در منطقه تبدیل شده ایم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ قدرتی جرأت تعرض به مرزهای این سرزمین را ندارد، به مسائل اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: امروز مهم ترین حربه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی جنگ اقتصادی است.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید با وحدت و همدلی مانند حوزه‌های نظامی که به موفقیت دست‌یافتیم در عرصه‌های اقتصادی نیز موفق شویم.

به گزارش ۸دی، مهدی خوش سیرت فرمانده تیپ ۲ و جانشین لشگر قدس گیلان ششم تیرماه ۱۳۶۶ در عملیات نصر۴ در منطقه عملیاتی ماؤوت عراق به شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه