افت فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت

دو فیلم سینمایی «تگزاس» و‌ «دشمن زن» برای این هفته به ترتیب فروش ۶۰۰ و ۴۰۰ میلیونی را داشته و در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.

افت فروش سینماها در هفته‌ای که گذشت

به گزارش هشت دی، سینماهای کشور در این هفته،تحت تاثیر تب جام جهانی  و بازی سوم و پایانی تیم فوتبال ایران، با افت فروش، نسبت به هفته گذشته همراه بود. در ادامه به ذکر آمار فروش هفتگی فیلم‌های تازه اکران و فیلم‌های پرفروش روی پرده می‌پردازیم:

فیلم سینمایی «تگزاس» با فروش ۵۷۷ میلیونی این هفته با در اختیار داشتن ۱۱۸ سالن به مجموع فروش ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید.

فیلم سینمایی «دشمن زن» نیز که در هفته دوم اکران خود قرار دارد،این هفته با فروش ۴۱۳ میلیونی، فروش کل خود را به ۸۰۰ میلیون رساند.

«خجالت نکش» نیز همچنان با فروش خوبی همراه است.این فیلم فروش تقریبی ۴۰۰ میلیونی را برای هفته هشتم خود داشت.ساخته مسعود اطیابی تا کنون سه و نیم میلیارد تومان فروش داشته است و هم‌اکنون در رتبه سوم جدول پرفروش های هفته قرار دارد.

فیلم سینمایی «دلم‌می‌خواد» نیز علی‌رغم حضور در هفته های اول اکران خود، با افت فروش همراه بوده و با چیزی حدود ۳۰۰ میلیون فروش در هفته دوم به مجموع فروش ۷۵۰ میلیونی رسید.

«در وجه حامل» نیز به عنوان یکی از فیلم‌های تازه ی اکران، برای هفته دوم اکران خود تنها ۵۲ میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم سینمایی «سهیلا شماره ۱۷» نیز با ۳۱ میلیون تومان  اولین هفته اکران خود را سپری کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه