با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان؛

نمایشگاه آموزشی سیار در حوزه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان تالش افتتاح شد

به مناسبت پنجم تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با حضور محمد حسین شاه کوئی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و مسئولان شهرستانی،نمایشگاه آموزش سیار در حوزه ی پیشگیری از اعتیاد در تالش افتتاح شد.

نمایشگاه آموزشی سیار در حوزه پیشگیری از اعتیاد در شهرستان تالش افتتاح شد

به گزارش ۸دی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان در حاشیه این مراسم، برپایی اینگونه نمایشگاه ها را برای آگاهی و ارتقای سطح دانش افراد بویژه برای والدین،نوجوانان و جوانان جامعه بعنوان کسانی که از اهداف اصلی سوداگران مرگ هستند،حائز اهمیت دانست.

محمدحسین شاه کوئی با تاکید بر انجام امر پیشگیری، گفت:باید از همه ی ابزارهای آموزشی ،تبلیغی و فرهنگی برای اطلاع رسانی نسبت به مضرات سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها در جامعه استفاده کنیم.

گفتنی است در این نمایشگاه که با همکاری مرکز کاهش آسیب های اجتماعی بهزیستی( DIC ) و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تالش برپا شده،آزمایش رایگان HIV (ایدز)،مشاوره های رایگان،اطلاع رسانی در خصوص مضرات سوء مصرف انواع موادمخدر و … صورت می گیرد.

لازم به ذکر است به مناسب روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، نمایشگاه آموزشی سیار در حوزه پیشگیری از اعتیاد توسط سازمان های مردم نهاد و دستگاههای فرهنگی و پیشگیری در پیاده راه فرهنگی رشت هم افتتاح شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه