کدام نمایندگان به دیدار احمدی‌نژاد و خاتمی رفتند؟

منابع خبری گزارش داده‌اند تعدادی از نمایندگان با احمدی نژاد و شماری نیز با خاتمی دیدار کرده‌اند و در دیدارهای مذکور مباحث مربوط به انتخابات مجلس مطرح شده است.

کدام نمایندگان به دیدار احمدی‌نژاد و خاتمی رفتند؟

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که بر اساس آن تعدادی از نمایندگان مجلس به دیدار محمود احمدی نژاد و تعداد دیگری به دیدار سید محمد خاتمی رفته اند.

منابع خبری گزارش داده اند که دیدارهای مذکور با انتخابات آتی مجلس بی ارتباط نیست.

انتخابات مجلس دهم اندکی کمتر از دو سال دیگر در اواخر سال ۹۴ برگزار خواهد شد و زمان زیادی تا شروع فعالیت های انتخاباتی باقی مانده است هرچند اصلاح طلبان و دولتی ها از همان سال گذشته نیز جلسات انتخاباتی خود را آغاز کرده بودند.

با این وجود سوال اصلی که در اینجا مطرح می شود نه زمان آغاز فعالیت ها و تحرکات انتخاباتی بلکه این موضوع است که کدام نمایندگان فعلی مجلس به دیدار احمدی نژاد و خاتمی رفته اند؟

95822_645

بیشتر نمایندگان مجلس نهم که سابقه کار کردن با دولت احمدی نژاد را دارد – دست کم به ظاهر – از منتقدان او محسوب می شدند. حتی نمایندگان نزدیک به جبهه پایداری نیز ظاهر مخالفت با بسیاری از اقدامات احمدی نژاد را حفظ کرده بودند. با این وجود معلوم نیست کدام نمایندگان برای دیدار با احمدی نژاد اقدام کرده اند.

در مورد خاتمی، این پرسش حتی مبهم تر است. تعداد نمایندگان اصلاح طلب مجلس نهم از رقم ۲۰ نماینده تجاوز نمی کند. بسیاری از آنها نیز از اصلاح طلبان میانه رو تر به شمار می روند که حتی به عملکرد خاتمی در فتنه انتقاد نیز داشته اند. همزمانی درج این خبر با تلاش تعدادی از نمایندگان برای تشکیل فراکسیون اعتدال نیز می تواند سوال برانگیز باشد.

با این وجود فارغ از اینکه کدام نمایندگان در روزهای گذشته با احمدی نژاد و خاتمی دیدار کرده اند، این نکته که هر دو این افراد دو سال زودتر فعالیت های انتخاباتی را آغاز کرده اند نیز جلب نظر می کند. پیش از این اخبار متعددی از اقدامات احمدی نژاد برای انتخابات مجلس دهم منتشر شده بود. آیا طیف احمدی نژاد یکی از قطب های انتخابات آتی خواهد بود؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه