تامین امنیت روانی مردم با استفاده از ابزارهای هوشمند

فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پلیس در همه زمینه ها با پیگیری هدفمند و استفاده از ابزارهای هوشمند درصدد تامین امنیت روانی مردم می باشد.

تامین امنیت روانی مردم با استفاده از ابزارهای هوشمند

به گزارش ۸دی نیوز ،سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان میلاد بانوی دو عالم دخت نبی مکرم حضرت زهرا (س) را به همکاران به خصوص همکاران نسوان تبریک گفته و گفت: توفیق الگوی قرار دادن و سرمشق گرفتن از زندگی حضرت زهرا (س)، مایه تامین رستگاری دنیا و آخرت است.

 فرمانده انتظامی استان گیلان بهترین الگو و شاخص برای رستگاری در دنیا و آخرت را پیروی عملی از سیره پیامبر و ائمه اطهار (ص) دانسته و بیان داشت: دوری و فاصله گرفتن از الگوهای اسلامی ومراجعه به الگوهای منحط جوامع غربی موجب دورشدن از کرامات انسانی و بروز مشکلات در زندگی است.

 سردار قائد رحمتی شیعه واقعی بودن را در گرو مطیع بودن در همه ابعاد نه فقط ادعای زبانی دانسته و اظهار داشت: افزایش توفیقات در رسیدن به هدف در داشتن نیت خیر و انضباط در همه ابعاد است.

وی در ادامه به الویت های نیروی انتظامی در سال ۹۳ اشاره کرده و تصریح کرد: مبارزه با سرقت و کاهش سرقت، کاهش تصادفات، ارتقا امنیت اجتماعی، تامین امنیت بیشتر مرز و برخورد با خرده فروشان و معتادان تابلو و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی از الویت های اصلی نیروی انتظامی در سال جدید می باشد.

سردار قائد رحمتی اشراف اطلاعاتی در همه زمینه ها را لازمه کار پلیس اعلام نموده و گفت: پلیس در همه زمینه ها با پیگیری هدفمند و استفاده از ابزارهای هوشمند درصدد تامین امنیت روانی مردم می باشد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان روندکاهش تصادفات را نیز از ابتدای سالجاری خوب توصیف نموده و بیان داشت: امیدواریم روندکاهش تصادفات با همکاری و همیاری مردم و سایر دستگاهها با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرده و با استفاده از فن آوری های روز و تجهیزات و تدابیر کارشناسانه و هوشمندانه کاهش ۲۰ درصدی تصادفات را در طول سال شاهد باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه