وزیر اطلاعات در بازدید از سایت فردو:

برجام به مویی بند است

وزیر اطلاعات گفت: در مذاکرات سیاسی به طرف‌های خارجی به صراحت اعلام شده که برجام به یک مو بند است و در صورتی که طرف‌های خارجی بدعهدی هماهنگ با آمریکا از خود نشان دهند و از برجام خارج شوند با دستاوردهای ارزشمندی که این مدت عزیزان ما به آن دست پیدا کرده‌اند روبرو خواهند شد.

برجام به مویی بند است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام علوی صبح امروز دوشنبه در حاشیه بازدیدش از تاسیسات شهید علی‌محمدی (فردو) در جمع خبرنگاران، افزود: اگر کشورهای خارجی همانند آمریکا بدعهدی کنند با دستاوردهای فرزندان ما که بر اساس تحقیق و توسعه در این مدت کسب کرده‌اند روبرو خواهند شد و خواهند دید که در یک فرصت کوتاه فرسنگ‌ها بیشتر از آنچه قبل از برجام بوده‌ایم، پیش خواهند رفت و صنعت هسته‌ای کشور را به نقاط حساس‌تری رسانده و پیشرفت تعیین‌کننده‌تری خواهند داشت.

وزیر اطلاعات گفت: قبلا توفیق داشتم از نزدیک با فعالیت هسته‌ای در این سایت آشنا شوم اما بار دیگر امروز بازدیدی از این سایت داشتم تا به فرزندان کشورمان خسته‌نباشید بگویم. خوشبختانه انگیزه دانشمندان ما بسیار بالاست و یک نگاه امیدوارانه به آینده وجود دارد که نشان می‌دهد اراده ایران و ایرانی تحت تاثیر اقدامات ناامیدانه دشمن قرار نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: امروز در شرایطی هستیم که یکی از اعضای برجام یعنی آمریکا بدعهدی نشان داد و از آن خارج شد و اعتبار اندکی که این توافق داشت را از بین برد و این بدعهدی را همگان می‌بینند که قواعد بین‌الملل را از اعتبار انداخته است.

علوی گفت: اما فرزندان ایران اسلامی نشان دادند خروج یک عضو از برجام و یا سایرین تاثیری در عزم و اراده آنها ندارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کردند باید ظرفیت غنی‌سازی ایران در چارچوب برجام به ۱۹۰ هزار سو برسد. همه نیروها با فرمان ایشان انرژی مضاعف و نیروی دوباره گرفتند.

این عضو کابینه دولت یازدهم گفت: بیگانگان قدمی به سود ایران بر نخواهند داشت و طبیعی است دشمن همیشه در مقام تهدید ایران است؛ اگر قرار باشد به خاطر تهدید متوقف شویم اصلا نباید حرکت کنیم اما ما نشان می‌دهیم تهدیدها چیزی نیست و از آنها عبور خواهیم کرد و به فرض که دشواری‌هایی را ایجاد کند ملت ما نشان داده است این اقدامات آنها را متزلزل نمی‌کند و با کمک ملت، هدایت رهبری و مسئولان کار خود را به پیش می‌برد.

وی همچنین گفت: کسانی که بدعهدی کردند خواهند فهمید پیش از آنکه خروج از برجام به زیان ایران تمام شود، به زیان آنها خواهد بود و ایران با اراده مسیر خودش را ادامه خواهد داد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کیک زرد
در حاشیه