توچال گردی روحانی صدای ملت را درآورد؛

لباس خارجی رییس جمهور و شعارهایی که از زمین تا آسمان فاصله دارد

پوشیدن برندهای خارجی توسط رئیس جمهور با شعارهای وی از زمین تا آسمان فاصله دارد، در سالی که حمایت از کالای ایرانی نام گرفته شخص اول قوه مجریه با پوشیدن برندهای خارجی و گران قیمت این موضوع را در اذهان جلوه می دهد که حمایت از کالای ایرانی تنها شعاری بیش نیست.

لباس خارجی رییس جمهور و شعارهایی که از زمین تا آسمان فاصله دارد

به گزارش خبرنگار ۸دی، در روزهایی که بسیاری از کارشناسان سیاسی، اقتصادی بر توجه بیشتر دولت‌مردان بر موضوعات اقتصادی و برطرف کردن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید دارند،‌ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور به‌همراه برخی از اعضای کابینه در منطقه تفریحی توچال حضور یافت.

در عکس‌هایی که از این بازدید منتشر شده، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز همچون رئیس جمهور، با لباس ورزشی در این بازدید حضور دارند.

افکار عمومی این روزها از رئیس‌‌جمهور و کابینه دوازدهم انتظار دارند به‌صورت جدی به مشکلات اقتصادی مردم توجه کنند، مشکلاتی که با گرانی برخی محصولات نیز شدت بیشتری گرفته است.

رسول خضری با گلایه از رئیس جمهور به دلیل عدم حضور در جمع نمایندگان برای بررسی مشکلات اقتصادی گفت: دیگر در شرایط فعلی آقای جهانگیری نمی‌تواند پاسخگوی نمایندگان باشد و شخص آقای روحانی باید در جمع نمایندگان حاضر شود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات عدیده مردم در حوزه اقتصادی و مشکلات مرزنشینان و کوله‌بران اظهار داشت: اگر سه‌شنبه رئیس جمهور به مجلس نیاید ما از ابزارهای قانونی خود برای فشار به دولت به منظور رفع مشکلات مردم استفاده خواهیم کرد.

وی به رئیس جمهور توصیه کرد که به جای رفتن به تله‌کابین توچال به جمع نمایندگان مردم و خود مردم برود تا از مشکلات آنها آگاه شود.

خضری همچنین با تأکید بر اینکه امروز مردم مشکلات عدیده اقتصادی دارند، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که دولت در این زمینه گام‌های جدی بردارد و مجلس حاضر است تمامی توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرد اما شاهدیم آن طور که باید و شاید اقدامی برای رفع این مشکلات صورت نمی‌گیرد.

 

** پوشش برند خارجی رئیس جمهور نیز صدای بسیاری از کاربران فضای مجازی را درآورد

 

پوشش برند خارجی رئیس جمهور نیز صدای بسیاری از کاربران فضای مجازی را هم درآورد کاربران در فضای مجازی این سفر آقای روحانی را مورد انتقاد قرار داده اند. ارزش دلار در روزهای گذشته به حدود ۹ هزار دلار رسیده و روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی درباره گرانی برگزار کرده است.

 

 

یک کاربر با مقایسه عکس عکس یک مکانیک در چاله مکانیکی با عکس روحانی نوشت: تو چال ما vs #توچال اونا

 

رضا رشیدپور از حامیان سابق سرسخت روحانی در این باره نوشت: شاید محل جلسات سری دولت در توچال است.

 

 

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی نوشت: شنیدی دلار شده هشت هزارتومن؟

بریم #توچال حالمون عوض بشه

شنیدی سکه داره میشه ۳ میلیون؟

بریم توچال حالمون جا بیاد

شنیدی قیمت مسکن سر به فلک کشیده؟

بریم توچال کباب بزنیم

شنیدی مردم مشکلات دارند؟

جهنم بریم توچال

مردم علیه نظام شعارمیدن!

آخ جون به MI6 بگید ماموریت در حال انجام هست

 

 

کبری آسوپار دبیر سیاسی روزنامه جوان در توئیتر خود نوشت: حضور روحانی در توچال، ذوق زده و با لباس غیررسمی، الزاماً نشانه‌ی بی اهمیتی به فضای اقتصادی نیست؛ ولی بطور یقینی نشانِ عجز او از درک بازخورد کارش در افکار عمومی است. یعنی روحانی اینقدر هم متوجه نیست که #توچال رفتن او در این شرایط چقدر مردم را عصبانی‌تر می‌کند و حتی علیه خود اوست!

 

 

یکی از کاربران فضای مجازی در این باره نوشت: درحالی‌که مردم کشورمون وضعیت اقتصادی بدی دارند، قیمت #دلار به مرز ۹۰۰۰تومن رسیده‌، گرانی بیداد می‌کنه، کم‌آبی و شور بودن آب امان مردم جنوب کشور رو بریده و… آقای #روحانی با لباس برند و لبخندی بر لب رفته #توچال برای تفریح!چه حس بدی داره این عکس… چقدر نفرت‌انگیزه این تصویر…

 

 

نکته بعدی که بسیار ذهن را آزرده خاطر می کند پوشیدن برندهای خارجی توسط رئیس جمهور بوده که با شعارهای خود وی نیز از زمین تا آسمان فاصله دارد، در سالی که حمایت از کالای ایرانی نام گرفته شخص اول قوه مجریه با پوشیدن برندهای خارجی و گران قیمت به نوعی این موضوع را در اذهان جلوه می دهد که حمایت از کالای ایرانی تنها شعاری بیش نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه