جسد سومین فرد از قربانیان سیل شرق گیلان پیدا شد

رئیس هلال احمر رودسر ‌‌با بیان اینکه جسد یکی دیگر از مفقودان حادثه سیل شرق گیلان پیدا شده است گفت:‌ این پیکر پیدا شده متعلق به یک مرد است.

جسد سومین فرد از قربانیان سیل شرق گیلان پیدا شد

به گزارش ۸دی، کامیار صالح‌پور در گفت‌و‌گویی اظهار داشت:‌ سومین جسد از قربانیان سیل کاکرود اشکورات رودسر در منطقه‌ای صعب‌العبور پیدا شده و هم‌‌اکنون توسط تیم‌های ویژه جمعیت هلال احمر در حال انتقال به مناطق بالادستی است.

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر گفت:‌ ساعاتی قبل براساس گزارش‌های مردمی مبنی بر پیدا شدن جسد یکی دیگر از قربانیان سیل کاکرود در منطقه‌ای صعب‌العبور، بالافاصله تیم‌های جمعیت هلال احمر جهت انتقال جسد به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

صالح‌پور با بیان اینکه این جسد متعلق به یک مرد است افزود:‌ در چند روز اخیر مناطق بسیار زیادی توسط تیم‌های مختلف جمعیت هلال‌ احمر مورد جست‌وجو قرار گرفت اما به‌دلیل گل‌ولای زیاد و وضعیت بد رودخانه کاکرود توفیقی در این مورد به‌دست نیامد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر خاطرنشان کرد:‌ جسد این فرد در فاصله حدوداً ۵ الی ۶ کیلومتری محلی پیدا شده است که جریان سیل و رانش زمین هفته گذشته در اشکورات رودسر باعث تخریب چندین منزل و خانه روستایی در منطقه شده بود.

صالح‌پور با بیان اینکه بدون تجهیزات‌ ویژه، انتقال این جسد امکان‌پذیر نیست افزود: این منطقه صعب‌العبور دره‌ای تقریباً با ارتفاع هزار متری است به همین خاطر تیم‌های جمعیت هلال احمر با تجهیزات کامل امداد و نجات به محل مورد نظر اعزام شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رودسر گفت:‌ با توجه به گل‌ولای انباشت شده در منطقه و سرعت جریان آب رودخانه احتمال پیدا شدن جسد کودک مفقود شده بسیار کم است اما تیم‌های جست‌وجو همه تلاش خود را جهت پیدا کردن آن انجام خواهند داد.

صالح‌پور تیم‌های جست‌وجوی امروز جمعیت هلال احمر را متشکل از سه تیم اعلام کرد و ابراز داشت:‌ برای فردا و روزهای آینده نیز با کمک نیروهای هلال احمر سایر شهرستان‌های همجوار عملیات جست‌و‌جوی مفقودان را با جدیت ادامه خواهیم داد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه