کسب ۱۳ مدال کشوری توسط ورزشکاران دو و میدانی گیلان

رئیس هیئت دو و میدانی گیلان گفت: ورزشکاران دونده گیلانی در مسابقات قهرمانی کشور در ماده‌های مختلف ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

کسب ۱۳ مدال کشوری توسط ورزشکاران دو و میدانی گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، سید محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از رشت، با اشاره به درخشش ورزشکاران گیلانی در رقابت‌های کشوری، اظهار کرد: تیم گیلان در مسابقات منطقه‌ای نونهالان پسر کشور در قزوین تیم هشت نفره گیلان پنج مدال طلا را در این رده سنی کسب کرد.

وی افزود: عادل غنم‌پرور در ماده سه هزار متر، سیدامیرحسین ممدوح در ماده پرش طول، محمد امین پوربابایی در ماده پرتاب وزنه، سجاد اکبری در ماده پرتاب نیزه و امیرحسین زیلی در ماده پرتاب دیسک و سه مدال نقره عادل غنم‌پرور در ماده ۸۰۰ متر، مهرشاد امیری‌نژاد در ماده پرتاب نیزه و محمدامین پوربابایی در ماده پرتاب دیسک برای گیلان مدال کسب کردندو

رئیس هیئت دو و میدانی گیلان گفت: علی طالبی در ماده ۱۰۰ متر با رکورد، مهرشاد امیری‌نژاد در ماده ۸۰۰ متر و میلاد بخشی در ماده ۱۰۰ با مانع، سه مدال برنز در رقابت‌های کشوری کسب کردند.

احمدی با اشاره به امتیازات تیمی، خاطرنشان کرد: گیلان در این مسابقات با ۶۳ امتیاز در مکان نخست ایستاد، تیم قزوین با ۵۲ امتیاز دوم شد و زنجان با ۳۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور دوندگان گیلانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، تصریح کرد: تیم چهار نفره گیلان در این مسابقات یک مدال نقره توسط سعید کلانتری در ماده پرتاب نیزه کسب کرد و ملی‌پوش شد و رسام امیری‌نژاد در ماده سه هزار متر به مقام پنجمی دست یافت.

رئیس هیئت دو و میدانی گیلان افزود: در مسابقات دو و میدانی نونهالان دختر در این دوره از مسابقات هفت تیم در هشت ماده ورزشی به رقابت پرداختند که تیم اعزامی گیلان یک مدال نقره توسط فاطمه پروانه در ماده پرتاب نیزه کسب کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه