فعالان عرصه فرهنگی نباید در کارهای سیاسی و باندی وارد شوند/ در گذشته اوضاع فرهنگی گیلان دلسوزانه پیگیری می‌شد

مدیرکل سابق فرهنگی ‌اجتماعی استانداری گیلان گفت: سال‌های گذشته اوضاع فرهنگی استان دلسوزانه و با روحیه انقلابی به‌ویژه در عرصه عفاف و حجاب پیگیری می‌شد و بعضی از افراد در این زمینه تعلل داشتند.

فعالان عرصه فرهنگی نباید در کارهای سیاسی و باندی وارد شوند/ در گذشته اوضاع فرهنگی گیلان دلسوزانه پیگیری می‌شد

به گزارش ۸دی نیوز عزیز پورعزیزی در گفتگو با فارس با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی در جامعه اظهار کرد: عرصه فرهنگ نیازمند برنامه‌ریزی است.

وی بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را مربوط به ضعف فرهنگی عنوان کرد و افزود: فرهنگ جامعه بر مبنای تفکر و روحیه انقلابی تحول پیدا کند.

پورعزیزی با بیان اینکه فعالان عرصه فرهنگی نباید در کارهای سیاسی و باندی وارد شوند، تصریح کرد: اهمیت فعالیت‌های فرهنگی بالاتر از کار سیاسی است.

مدیرکل سابق فرهنگی اجتماعی استانداری گیلان به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به طور جدی به دنبال ریشه‌کنی فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه است.

وی هجمه فرهنگی دشمن را آرام و بی‌صدا خواند و بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند جوانان مومن را از پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی منصرف کند.

پورعزیزی با اشاره به اینکه دشمن بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمن برای مقابله با ارزش‌های اسلامی کوتاه نمی‌آید.

مدرس دانشگاه‌های گیلان به تشکیل کارگروه‌های فرهنگی با حضور متولیان فرهنگی در استان اشاره کرد و یادآور شد: سال‌های گذشته اوضاع فرهنگی استان دلسوزانه و با روحیه انقلابی به‌ویژه در عرصه عفاف و حجاب پیگیری می‌شد و بعضی از افراد در این زمینه تعلل داشتند.

وی خواستار تبیین نامگذاری «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و روحیه جهادی» در جامعه شد و اظهار کرد: نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به منظور تلاش مضاعف تمام دست‌اندرکاران در عرصه فرهنگ با عزم قوی و همت مضاعف در راستای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

پورعزیزی «مدیریت جهادی» را عمیق خواند و بیان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس بدون توقع و انتظار با مدیریت جهادی برای رضای خداوند گام برداشتند.

کارشناس مسائل حقوقی با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی تمام سختی‌ها را تحمل کردند، خاطرنشان کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به قله رفیع فرهنگ اسلامی رسیدند.

وی توفیق در عرصه فرهنگی را نیازمند برنامه‌ریزی دانست و تصریح کرد: روزمرگی در عرصه فرهنگی موفقیت را به همراه ندارد.

پورعزیزی عرصه فرهنگی را نیازمند سردارانی با سلاح قلم و ابزار هنر برای شناسایی سنگرهای دشمن خواند و اظهار کرد: موفقیت در عرصه فرهنگی موجب ناامیدی دشمن می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حجت
عجب! یکنفر اینو بگه که بهش معتقد باشه نه ایشون که زندگیش با سیاست عجین شده....ایام انتخابات های مجلس گواه مدعای ماست....
در حاشیه