نادر دست نشان: من هم مانند سپیدرود بلاتکلیف هستم

سرمربی سپیدرود گفت: بعد از امضای قراردادم با سپیدرود اوضاع این باشگاه دگرگون شد و من هم بلاتکلیف هستم.

نادر دست نشان: من هم مانند سپیدرود بلاتکلیف هستم

به گزارش ۸دی، تیم فوتبال سپیدرود رشت این روزها وضعیت مبهمی را پشت سر می‌گذارد. با تصمیم مدیرکل ورزش استان گیلان مالکیت این باشگاه از جواد تن‌زاده سلب شد و باشگاه در روزهای آینده به مالک دیگری واگذار خواهد شد. این اتفاقات در حالی رخ داد که ‌تن‌زاده با نادر دست نشان برای فصل بعد به توافق رسید و حتی قرارداد این مربی با باشگاه هم امضا شد.

نادر دست نشان در گفت وگویی در مورد وضعیت باشگاه سپیدرود و اینکه در فصل بعد روی نیمکت این تیم خواهد نشست گفت: «سپیدرود یک تیم مردمی و پرطرفدار است که واقعا نیاز به حمایت مسئولین دارد تا این تیم که مردم رشت عاشقانه آن را دوست دارند وضعیتش مشخص شود. اگر مسئولین شهر رشت به فکر سپیدرود هستند باید زودتر وضعیت آن را مشخص کنند.»

وی ادامه داد: «من با آقای تن‌زاده برای کار در سپیدرود صحبت کردم و به توافق هم رسیدم. اما بعد از امضای قرارداد وضعیت باشگاه دگرگون شد و هنوز بعد از گذشت یک ماه از این موضوع هیچ چیز مشخص نیست و من هم مانند این تیم بلاتکلیف هستم.»

دست نشان در مورد اینکه در صورت تغییر مالکیت وضعیت قراردادش با باشگاه سپیدرود به چه صورت است افزود: «قرارداد من باشگاه سپیدرود در زمان حضور تن‌زاده به امضا رسید و در حال حاضر که اتفاق خاصی در زمینه مالکیت این باشگاه رخ نداد. در هر صورت من با این باشگاه قرارداد دارم و طبق قانون پیگیر حق و حقوقم هستم.»

وی در پایان گفت: «متاسفانه وضعیت سپیدرود خیلی بد است و این روزها که همه تیم‌ها در حال یارگیری هستند و تمریناتشان را آغاز کردند هنوز وضعیت این باشگاه مشخص نیست. اکثر بازیکنان این تیم قرارداد یکساله با تیم داشتند که در پایان فصل بازیکن آزاد به حساب می‌ایند و هر چه زودتر باید وضعیت تیم روشن شود تا بازیکنان جدیدی جذب شوند در غیر اینصورت سپیدرود بازیکنی برای شروع تمرینات ندارد.»

منبع: آنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه