نماینده رودسر و املش در گفتگو با 8دی:

رفت و آمد در بخشی از روستاهای آسیب دیده به سختی انجام می شود/ حجم اقدامات انجام شده پاسخگوی نیاز مردم نیست

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه ایاب و ذهاب در بخشی از این روستاهای حادثه دیده به سختی انجام می شود، گفت: اقدامات انجام شده در این رابطه خیلی پاسخگوی نیاز مردم نبوده است و باید تلاش بیشتری انجام شود و برای ارتباط با این روستاها راه دومی ایجاد شود.

رفت و آمد در بخشی از روستاهای آسیب دیده به سختی انجام می شود/ حجم اقدامات انجام شده پاسخگوی نیاز مردم نیست

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با وضعیت روستاهای سیل زده اشکور رودسر و نحوه خدمات رسانی ها، اظهار کرد: در رابطه با مسایلی که به سازمان ها و نهادهایی که به ستاد بحران مربوط می شود فعالیت های خوبی انجام شده است اما مشکلات زیاد است.

وی افزود: برای جستجوی مفقودین و بازگشایی راه ها اقدامات خوبی انجام دادند و آب رسانی و مواد غذایی به روستاهای حادثه دیده در جریان این سیلاب عملکرد رضایت بخشی داشتند.

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه البته در ارتباط با مدیریت بحران چه در  کشور و استان مشکلات زیادی وجود دارد، تصریح کرد: باید در این زمینه از نظر امکانات و تجهیزات لازم نوسازی و تجدید نظر شود تا در مقابل حوادث غیر مترقبه مانند سیل امداد رسانی ها خوب انجام شود.

عباسی گیلان را استانی حادثه خیز برشمرد و با اشاره به اینکه هلال احمر، مدیریت بحران، استانداری،  بنیاد مسکن و نیروهای نظامی و انتظامی تلاش کردند کمک رسانی ها درست انجام شود، افزود: با توجه به روند موجود انتظار این است که تأمین اعتبار و پیشگیری های لازم در مقابله با پدیده هایی مانند  وقوع رانش زمین انجام شود.

وی با بیان اینکه ایاب و ذهاب در بخشی از این روستاهای حادثه دیده به سختی انجام می شود، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این رابطه خیلی پاسخگوی نیاز مردم نبوده است و باید تلاش بیشتری انجام شود و برای ارتباط با این روستاها راه دومی ایجاد شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه میزان خسارات وارده خیلی زیاد است، اظهار کرد: رانش زمین هم ادامه دارد و تا زمان رفع این پدیده باید رفت آمدها از راه های دیگری صورت بگیرد و مدیریت بحران سریعتر این مشکل را برطرف کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه