امام جمعه بندرانزلی:

مذاکره مجدد با آمریکا خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است

مذاکره مجدد با آمریکا خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است و امضاء کنندگان بیانیه‌ آن در عین جاهل بودن ،خائن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.مردم هوشیار باشند و دشمنان داخلی را بشناسند و فریب نفوذی های دشمن را که در میان ما هستند نخورند.

مذاکره مجدد با آمریکا خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است
به گزارش ۸دی ، امام جمعه انزلی در نماز سیاسی و عبادی جمعه این هفته شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: یکی از مصادیق اهل تقوی ،برحذر بودن و دوری از اهل نفاق است که باید سعی کنیم در خودمان و خانواده مان و جهان اسلام محقق شود.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: ، ضمن تشکر از کسانی که تلاشهای زیادی در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغ دینی انجام داده اند، اما گلایه های فراوان داریم از کوتاهی هایی که در این بخش انجام شده، تا جایی که برخی از روشنگری های دینی که برای جامعه ما لازم است، حتی به اندازه تبلیغات محیطی از آن بهره نمی بریم .
وی در ادامه سخنان خود گفت: روز هشتم شوال سالروز تخریب قبور بقیع توسط وهابیون است که این روز در جامعه ما مغفول واقع شده و در این شهرستان در سالهای اخیر هیچ گونه برنامه ای برای احیای آن انجام نگرفته که اینها را باید مسولان تبلیغات اسلامی دنبال کنند.
امام جمعه انزلی با بیان اینکه بعد از انقلاب تاکنون سه گروه در کارشکنی و دشمنی با نظام فعال بوده و هستند خاطرنشان کرد: با توجه به آنچه که در تاریخ اشاره شده جنگ امیر المومنین(ع) با معاویه و جریان خوارج و تحمیل حاکمیت آنهم در شرایطی که امیرالمومنین(ع) فقط یک گام تا پیروزی فاصله داشتند، امروز نیز دشمن همان نقشه را در جمهوری اسلامی دنبال می کند و در ادامه برجام و خروج امریکا از توافقنامه برجام ، گام بعدی انها این است که با وجود اینکه در برابر چشمان دنیا این نقض عهد و قلدری را انجام دادند ، می خواهند نظام اسلامی و رهبری نظام را تحت فشار قرار دهند تا برجام های دوم و سوم و موشکی را قبول کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین افزود: رییس جمهور محترم در سخنان اخیر خود به وضوح بیان کردند که هرکسی اگر با امریکا سر میز مذاکره بنشیند احمق است بعید به نظر می رسد برجام دیگری را ببینیم، اما متاسفانه امروز شاهد این هستیم که نشانه های این کار شروع شده و در کشور ، کسانی که به میدان امده اند که دشمن را از این ذلت و انزوا بیرون بیاورند. برخی ها در تلاش هستند که جمهوری اسلامی را مجبور کنند که سر میز مذاکره بنشینند و این ،خیانتی بزرگ به انقلاب و نظام است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به انتشار بیانیه ای که اخیراً با امضاء ۱۰۰ نفر انجام گرفته ،گفت: این افراد معلوم الحال که در جریانات فتنه ۸۸ نقش داشته و متاسفانه در حال حاضر نیز صاحب مقام هستند بیانیه ای نوشته اند که ما باید با امریکا مجدداً مذاکره کنیم.
خطیب جمعه انزلی در ادامه متذکر شد: انتشار این گونه بیانیه ها خیانت به نظام و انقلاب اسلامی است و امضاء کنندگان آن در عین جاهل بودن خائن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
مردم ما هوشیار باشند و دشمنان داخلی را بشناسند و نفوذی های دشمن و جاده صافکن های استکبار و کاسب های تحریم و برجام و همه اینها را که در داخل ما هستند بشناسند و فریب نخورند ،ما این نامه را خیانت به نطام می دانیم و نباد به عنوان ژست آزادی بیان با ان برخورد شود.
حجت السلام و المسلمین شمس الدین یاد آور شد:رسانه ملی و رسانه های انقلابی نسبت به وابستگی این افراد به دشمنان و عدم تعصب به نظام و انقلاب روشنگری کنند.
نام برخی خائنین سیاسی در این لیست وجود دار و مردم باید بدانند اینها چکاره هستند و با چه هدفی این مسیر را دنبال می کنند و دستگاه قضایی نیز باید با اینها برخورد کنند.
وی تاکیید گرد:انقلابی بودن براساس فرمایشات رهبری یعنی با منافقان مقابله کردند و باید معلوم شود این افراد معلوم الحال چه کسانی هستند و به مردم معرفی شوند.
امکان دارد برخی از مسولان به دلایل مختلف تعلل کنند و اینجا وظیفه آتش به اختیار از راه مناسب آن این است که این مطالبه گری را داشته باشند و نباید به تعلل مسئولان توجه کنند.
امام جمعه بندر انزلی در پایان خاطر نشان کرد:مسولان سیاسی و امنیتی وظایف خود را انجام دهند و بدانند اگر کوتاهی کردند مردم غیور و وفادار به امام و انقلاب ساکت نمی نشینند و اجازه نمی دهند معاهده ننگین بار دیگری بر این کشور و ملت تحمیل شود و تاریخ جنگ صفین در این کشور تکرار شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه