تأکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر حمایت از تیم سپیدرود رشت + صوت

نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت بر حمایت از تیم سپیدرود رشت تأکید کرد و گفت: به زودی بازی های لیگ آغاز می شود و باید از این تیم حمایت کنیم و دست اندرکاران نیز از جوانان ورزشکار حمایت کنند.

تأکید نماینده ولی فقیه در گیلان بر حمایت از تیم سپیدرود رشت + صوت

به گزارش خبرنگار ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی در حاشیه خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به درخشش ملی پوشان فوتبالیست ایران در جام جهانی به تجلیل رهبر انقلاب از بازی خوب ملی پوشان فوتبال ایران در مقابل اسپانیا اشاره کرد و گفت: ما هم از قهرمانان مان در عرصه های بین المللی تشکر می کنیم.

وی افزود: رهبر انقلاب در پیامی که دادند دلدادگی شان را به این جوانان نشان دادند، گفت: جوانان ما تلاش کردند و بر اساس روش ها و منش های جدید جهانی بازی کردند و خوب درخشیدند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ما هم از قهرمانان مان در عرصه های بین المللی تشکر می کنیم، گفت: از جوانان ورزشکار استان گیلان نیز تشکر می کنم.

وی با اشاره به لیگ برتری شدن تیم سپیدرود رشت در سال گذشته، افزود: از ورزشکاران هم استانی هم تشکر می کنم که اخیرا به لیگ وارد شدند و در مرداد ماه دوباره بازی های لیگ آغاز می شود و باید از این تیم حمایت شود و دست اندرکاران نیز از جوانان ورزشکار حمایت کنند.

 

برای شنیدن صوت اینجا کلیک کنید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه