پروژه های میلیونی مدیران گیلان و چهره در آفتاب سوخته کشاورزان/ تلاش شبانه روزی کارگران در مزارع برنج + تصاویر

متأسفانه اخبار دریافتی از “برخی” مسئولین استان حکایت از کارهای فراوان اقتصادی و عمرانی آنان دارد که با فشار به ادارات ذیربط پروژه های خود را به اتمام می رسانند و همین طور با کمترین زحمت و تلاش، روز به روز بر اموال خود می افزایند.

پروژه های میلیونی مدیران گیلان و چهره در آفتاب سوخته کشاورزان/ تلاش شبانه روزی کارگران در مزارع برنج + تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ۸دی نیوز، کشاورزان گیلانی با شروع فصل زراعت و آغاز کشت برنج در شالیزارها ضمن تلاش های شبانه روزی خود بر سر مزارع، به دنبال آوردن لقمه ای حلال در خانه خود می باشند.

این کشاورزان و کارگران زحمت کش بعد از اینکه نماز صبح را اقامه نمودند به طرف شالیزارها رفته و زمین را برای نشاء برنج مهیا می نمایند، برخی از آنان کار و تلاش خود را تا پاسی از شب ادامه می دهند و فقط دقایقی را برای صرف ناهار، شام، اقامه نماز و استراحتی کوتاه در نظر می گیرند.

keshavarzan00001

این افراد با همه کارهای طاقت فرسایی که در روز انجام میدهند، شب را با روحیه ای بالا و نشاطی بسیار به منزل می روند و دقایقی را نیز در کنار کانون گرم خانواده خود به سر می برند.

حال با مشاهده حجم انبوه این فعالیت های کارگران در شبانه روز، “به در آمد کم قانع بودن” صفت بارز و نکته ای است که ضمن بررسی علت این موضوع باید سرلوحه رفتار و کردار مسئولین قرار گیرد.

متأسفانه اخبار دریافتی از “برخی” مسئولین استان حکایت از کارهای فراوان اقتصادی و عمرانی آنان دارد که به صورت غیر قانونی با فشار به ادارات ذیربط پروژه های خود را به اتمام می رسانند و همین طور با کمترین زحمت و تلاش، روز به روز بر اموال خود می افزایند!

keshavarzan00003

نیاز است برخی از مدیران استان گیلان به جای اینکه روزانه در جهت زیاد شدن اموال و دارایی های خود کار و تلاش کنند، دقایقی را در کنار این کارگران و کشاورزان به سر برده تا هم درد دلهای آنان را گوش نموده و هم ذره ای راه و روش کسب در آمد صحیح را بیاموزند.

یکی از کارگران در گفتگو با ۸دی نیوز ضمن اعلام نگرانی از بی توجهی مسئولین گیلان به زحمات آنان برای کاشت برنج، خاطرنشان کرد: هنگامی که ما در مزارع شبانه روز، انرژی و وقت خودمان را می گذاریم تا تولید برنج بومی افزایش یابد، مدیران مدعی گیلان نگاهی به ما ندارند ولی موقعی که منتظر رسیدن پولی برای همسر و فرزندان خود هستیم از ما می خواهند که یارانه نگیریم و انصراف دهیم!

keshavarzan00005


keshavarzan00006

keshavarzan00002

keshavarzan00004


keshavarzan00007

keshavarzan00008

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه