خالی شدن حباب قیمت خودرو /پژو۲۰۰۸ بیست میلیون ارزان شد

از بازار خبر می‌رسد که پژو ۲۰۰۸ چیزی حدود ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و در حال حاضر می‌توان با ۱۹۰ میلیون تومان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

خالی شدن حباب قیمت خودرو /پژو۲۰۰۸ بیست میلیون ارزان شد

به گزارش ۸دی، این محصول طی هفته گذشته از مرز ۹۰ میلیون تومان هم گذشت و رکوردی عجیب را از خود به جا گذاشت.

در خانواده ساندرو اما مدل معمولی این محصول نیز کاهش قیمت ۴ میلیون تومانی را به خود دید، به نحوی که در حال حاضر با ۷۶ میلیون تومان قابل‌خرید است. این قیمت البته به مدل اتوماتیک ساندرو مربوط می‌شود و ساندروی دنده ای، ارزان‌تر است.

از سوی دیگر اما پژو۲۰۷ اتوماتیک نیز در معرض نسیم ارزانی قرار گرفت و سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.این محصول در حال حاضر ۷۲ میلیون تومان قیمت دارد. اما بشنوید از پژو ۲۰۰۸، خودرویی که رکورددار افزایش قیمت در بین محصولات داخلی طی هفته‌های گذشته بود و قیمت آن به بیش از ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

این محصول که با قیمتی کمتر از ۱۰۵ میلیون تومان تحویل مشتریان شده، طی چند هفته گذشته و پس از اعلام پژو مبنی‌بر احتمال ترک ایران، قیمتی نامتعارف را به ثبت رساند. حالا از بازار خبر می‌رسد که پژو ۲۰۰۸ چیزی حدود ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و در حال حاضر می‌توان با ۱۹۰ میلیون تومان نسبت به خرید آن اقدام کرد. همچنین مزدا۳ نیز که قیمت آن به بالای ۲۰۰ میلیون تومان رسیده، با توجه به کاهش قیمت ۱۰ میلیون تومانی اش، هم اکنون ۱۹۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه