در گفتگو با نماینده رودسر و املش مطرح شد:

احتمال اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور پیرامون نوسانات ارز در هفته آینده/ دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟

نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: وقتی رؤسای سه قوه نشستند و تعیین تکلیف کردند که وضع افراد در این مؤسسات ساماندهی شود، بسیاری از همکاران ما سؤالشان را چون مرتبط با مؤسسات مالی اعتباری بود پس گرفتند.

احتمال اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور پیرامون نوسانات ارز در هفته آینده/ دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در رابطه با نحوه برخورد نمایندگان با موضوع طرح سوال از رییس جمهور و ماجرای پس گرفتن سریالی امضایشان از موضوعات مختلف، اظهار کرد: سؤال اول در بحث طرح سؤال از رییس جمهور پیرامون مؤسسات مالی اعتباری بوده است.

 

** دلایل منتفی شدن طرح سؤال از رئیس جمهور چه بود؟!

وی افزود: وقتی رؤسای سه قوه نشستند و تعیین تکلیف کردند که وضع افراد در این مؤسسات ساماندهی شود، بسیاری از همکاران ما سؤالشان را چون مرتبط با مؤسسات مالی اعتباری بود پس گرفتند.

نماینده مردم رودسر و املش گفت: دلیلشان هم این بود که رییس جمهور اقداماتی در جهت بازپرداخت و برگرداندن وجوه سپرده گذاران در این مؤسسات انجام داده است و به همین خاطر امضاء ها از حد نصاب پایین آمد و هیئت رییسه این طرح سؤال را منتفی اعلام کرد.

عباسی با تأکید بر اینکه نمایندگان پیگیر طرح سؤال از رییس چمهور پیرامون موضوع ارز و اوضاع اقتصادی هستند، اضافه کرد: احتمال این طرح سؤال  وجود دارد.

وی با بیان اینکه سؤال از رییس جمهور و وزرا و تذکرات شفاهی و کتبی حق نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: نمایندگان می توانند در هر شرایطی که لازم ببینند این کار قانونی خودشان را انجام دهند.

نماینده رودسر و املش در مجلس بیان کرد: تعدادی از نمایندگان در ارتباط با وضع اشتغال و تولید، مسایل اقتصادی و نوسانات ارز و سکه پیگیر طرح سؤال از رییس جمهور هستند تا بتوانند بستر حل مشکلات را فراهم کنند.

عباسی با تأکید بر اینکه هنوز هیئت رییسه این طرح سؤال را اعلام وصول نکرده است، اظهار کرد: این امضاها حد نصاب را دارد و هیئت رییسه مذاکراتی با امضا کنندگان انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: احتمال اینکه تا هفته آینده این طرح سؤال اعلام وصول شود وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه