ایران 0 - اسپانیا 1؛

غوغای یوزها در شب به یاد ماندنی کازان/ نمایش فوق العاده تیم ملی

دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با اسپانیا با برتری شاگردان هیرو خاتمه یافت.

غوغای یوزها در شب به یاد ماندنی کازان/ نمایش فوق العاده تیم ملی

به گزارش ۸دی،‌ تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود از گروه B مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه کازان آره‌نا شهر کازان روسیه با قضاوت «کُنها» داور اروگوئه‌ای به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. دیگو کاستا در دقیقه ۵۴ تک گل ماتادورها را زد تا شاگردان هیرو در شبی که زجر زیادی برای پیروزی کشیدند به پیروزی برسند.

داور در این دیدار به وحید امیری و امید ابراهیمی از ایران کارت زرد نشان داد.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (۶۹- میلاد محمدی)، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، کریم انصاری‌فرد (۷۴- علیرضا جهانبخش)، وحید امیری (۸۶- سامان قدوس)، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب اسپانیا: داوید دخه‌آ، سرخیو راموس، پیکه، آلبا، کارواخال، بوسکتس، سیلوا، اینیستا (۷۱- کوکه)، ایسکو، واسکس و کاستا (۸۹- مورنو).

نیمه اول

دقیقه ۳: پاس در عمق و بلند ایسکو با مشت بیرانوند از محوطه جریمه ایران دفع شد.

دقیقه ۷: ضربه ایستگاهی اعلام شده به نفع تیم ملی کشورمان توسط احسان حاج‌صفی روی دروازه اسپانیا ارسال شد که پیکه توپ را دفع کرد و در ادامه هم شوت وحید امیری با اختلاف از روی دروازه دخه‌آ به بیرون رفت.

دقیقه ۹: داوید سیلوا توپ را از جناح راست دروازه ایران به محوطه جریمه فرستاد که توپ از روی سر همه بازیکنان حاضر در محوطه جریمه عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲: فشار اسپانیایی‌ها و ارسال‌های متعدد بازیکنان این تیم از سمت چپ و راست دروازه ایران با دفع توپ خوب مدافعان ایران همراه شد.

دقیقه ۱۵: شوت کریم انصاری‌فرد از کنار دروازه اسپانیا به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: پاس در عمق امید ابراهیمی پشت مدافعان اسپانیا به مهدی طارمی رسید که پاس در عرض این بازیکن از مقابل دروازه دخه‌آ رد شد.

دقیقه ۲۵: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود اسپانیا، از فاصله حدود ۲۵ متری توسط داوید سیلوا به سمت دروازه ایران زده شد که بیرانوند این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۳۰: نفوذ بازیکنان اسپانیا و پاسکاری خوب آنها در محوطه جریمه توسط رامین رضاییان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۳۱: ارسال آندرس اینیستا با تأثیر پیکه در محوطه جریمه ایران توپ را در منطقه شش قدم ایران به داوید سیلوا رساند که ضربه این بازیکن به صورت خطرناک از روی دروازه بیرانوند عبور کرد.

دقیقه ۳۲: شوت ایسکو از پشت محوطه ایران با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: با کار خوب مهدی طارمی و وحید امیری، توپ در جناح راست به رامین رضاییان رسید که ارسال این بازیکن با ضربه سر راموس راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۲: پاسکاری متعدد بازیکنان اسپانیا توپ را در سمت چپ محوطه جریمه ایران به ایسکو رساند. پاس در عرض این بازیکن در محوطه شش قدم به داوید سیلوا رسید که شوت این بازیکن با تکل خوب مدافعان ایران دور شد.

دقیقه ۳+۴۵: بازهم تیکی‌تاکای بازیکنان اسپانیا پشت محوطه جریمه و یک و دوی سیلوا با ایسکو این بازیکن را در موقعیت شوت قرار داد که مدافعان ایران برای چندمین بار به خوبی خود را در راه توپ قرار دادند و شوت بازیکن اسپانیا را دفع کردند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۹: کرنر ارسالی توسط ایسکو با ضربه سر پیکه همراه شد که توپ از روی خط دروازه ایران توسط احسان حاج‌صفی دور شد.

دقیقه ۵۰: شوت زیبایی بوسکتس به زیبایی توسط علیرضا بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه ۵۱: پاس در عرض زیبای ایسکو توسط پورعلی گنجی دور شد.

دقیقه ۵۲: کارواخال به زیبایی با دور زدن مدافعان ایران توپ را با یک پاس کات‌بک به ایسکو رساند که ضربه این بازیکن به بالای دروازه ایران رفت.

دقیقه ۵۴: پرتاب اوت احسان حاج‌صفی در شلوغی محوطه جریمه به کریم انصاری‌فرد رسید که ضربه سر ضرب این بازیکن با ختلاف خیلی کم و بسیار خطرناک از کنار دروازه اسپانیا به بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: پاس در عمق اینیستا در بین مدافعان ایران به دیگو کاستا رسید که دفع توپ مدافعان ایران با برخورد به پای مهاجم اسپانیا وارد دروازه ایران شد و اولین گل بازی به نام اسپانیا ثبت شد.

دقیقه ۶۰: ارسال امید ابراهیمی روی دروازه اسپانیا با ضربه سر مهدی طارمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: ارسال ضربه ایستگاهی تیم ملی توسط رضاییان در رفت و برگشت در محوطه جریمه با ضربه عزت‌اللهی وارد دروازه اسپانیا شد که داور این گل ایران را آفساید اعلام کرد. کمک داوران ویدئویی در این راه به کمک داور آمدند و به او گفتند که گل آفساید بوده است.

دقیقه ۶۸: نفوذ زیبای اینیستا و پاس کات بک این بازیکن در موقعیتی خطرناک توسط پورعلی‌گنجی دور شد.

دقیقه ۶۹: میلاد محمدی به جای احسان حاج‌صفی وارد زمین شد.

دقیقه ۷۰: کار تمرین شده بازیکنان اسپانیا در محوطه جریمه ایران با شوت راموس همراه شد که رامین رضاییان توپ را روی خط دروازه ایران با تکل مهار کرد و در ادامه داور خطای بازیکنان اسپانیا را اعلام کرد.

دقیقه ۷۱: کوکه به عنوان اولین تعویض اسپانیا به جای آندرس اینیستا وارد زمین شد.

دقیقه ۷۴: کریم انصاری‌فرد جای خود را به علیرضا جهانبخش داد و بازوبند کاپیتانی را که از حاج‌صفی گرفته بود به جهانبخش داد.

دقیقه ۷۵: سانتر زیبای وحید امیری از جناح چپ ایران با فاصله اندک از مقابل پای مهدی طارمی عبور کرد.

دقیقه ۷۸: وحید امیری به دلیل خطا روی کارواخال اولین کارت زرد بازی را از داور اروگوئه‌ای دریافت کرد.

دقیقه ۸۳: وحید امیری به زیبایی توپ را از بین پاهای پیکه عبور داد و سانتر زیبای او با ضربه سر مهدی طارمی در موقعیت بسیار خطرناک از روی دروازه دخه‌آ به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: وحید امیری جای خود را به سامان قدوس داد.

دقیقه ۸۹: رودریگو مورنو به جای دیگو کاستا به زمین آمد.

دقیقه ۲+۹۰: امید ابراهیمی به دلیل خطا روی رودریگو کارت زرد دوم بازی و تیم ملی کشورمان را از داور گرفت.

به گزارش تسنیم اسپانیا با این برد همراه پرتغال ۴ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت. ایران ۳ امتیازی سوم است و مراکش بدون امتیاز در رده چهارم ایستاده و حذف شده است. شاگردان کی‌روش دوشنبه ۴ تیر در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پرتغال می‌روند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه