دبیر کل حزب مردمی اصلاحات در گفتگو با 8دی:

نگارنده های نامه به ترامپ یک سری فراری هستند/ باید بابت این کار اشتباه از مردم عذرخواهی کنند

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه نگارنده های نامه به ترامپ یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند، گفت: کسانی که این نامه را نوشتند کار اشتباهی کردند و باید حتما از مردم عذر خواهی کنند.

نگارنده های نامه به ترامپ یک سری فراری هستند/ باید بابت این کار اشتباه از مردم عذرخواهی کنند

به گزارش ۸دی، نامه‌ای مشترک از برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور منتشر شد که در آن طرح مذاکره مستقیم با ترامپ و تضمین گرفتن از او مطرح شده است.

در این نامه اسامی شماری از اصلاح‌طلبان تندرو همچون غلامحسین کرباسچی، احمدی منتظری، ابوالفضل بازرگان و نیز اپوزیسیون خارج از کشور  از جمله جمیله کدیور، رضا علیجانی به‌چشم می‌خورد.

** نگارنده های نامه به ترامپ یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند

حجت الاسلام محمد زارع فومنی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به نامه مشترک برخی اصلاح‌طلبان داخل کشور و اپوزیسیون خارج از کشور، اظهار کرد: من این ها را اصلاح طلب نمی دانم این ها یک سری آدم فراری هستند که عموما از کشور فرار کرده اند.

وی با بیان اینکه این کار در کل کار اشتباهی بود، گفت:  این نامه در چنین موقعیتی به ضرر کشور ما خواهد شد.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات اضافه کرد: شکاف و اختلافی که بین اروپا و آمریکا ایجاد شده است فرصت خوبی است که باید از آن استفاده شود.

زارع فومنی با بیان اینکه باید از این فرصت و شکاف ایجاد شده استفاده کنیم، اظهار کرد: کسانی که این نامه را نوشتند کار اشتباهی کردند و باید حتما از مردم عذر خواهی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه