فتاح خبر داد:

افزایش اعتبار پوشش بیمه‌ای «زنان سرپرست خانوار»

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار از محل ردیف ۱۴ بودجه خبر داد.

افزایش اعتبار پوشش بیمه‌ای «زنان سرپرست خانوار»

به گزارش هشت دی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت ۲۳۰ میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار از محل ردیف ۱۴ بودجه خبر داد.

سید پرویز فتاح ، با اشاره به جزئیات اعتبار بیمه زنان سرپرست خانوار در سال جاری گفت: بیمه زنان سرپرست خانوار در سال‌های گذشته نیز پرداخت می شده است اما با کمک مجلس و دولت امسال کار خاصی انجام گرفته به صورتی که در تبصره ۱۴ علاوه بر میزان بودجه‌ای که  پرداخت می‌کردیم، ۲۳۰ میلیارد تومان دیگر در ردیف بودجه لحاظ شده است که به شکل ۱۰۰ درصدی از محل تبصره ۱۴ پرداخت می شود.

وی با تاکید بر اینکه بر روی این ردیف بودجه قید شده است که فقط به زنان سرپرست خانوار- چه در شهر و چه در روستا-  تعلق می‌گیرد، افزود: علاوه بر این بیش از ۳۰۰ هزار نفر که عمدتا زنان سرپرست خانوار هستند، بیمه تامین اجتماعی شده‌اند که حق بیمه آنها را کمیته امداد پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: تعدادی از این افراد خوشبختانه هم از نظر سنی و هم از نظر سنوات پرداخت بیمه به حدی رسیده‌اند که امسال در حال بازنشستگی هستند و یا بازنشسته شده‌اند که در این حالت دیگر لازم نیست تحت پوشش کمیته امداد باشند و خودشان بازنشسته تامین اجتماعی تلقی می شوند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه