نایب رئیس فدراسیون والیبال:

تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال بانوان/ حضور در یک تورنمنت خارجی

نایب رئیس فدراسیون والیبال برنامه‌های این تیم برای حضور در جام کنفدراسیون‌ها را تشریح و از حضور در یک تورنمنت بین المللی خبر داد.

تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال بانوان/ حضور در یک تورنمنت خارجی

به گزارش هشت دی، صدیقه کعبی‌ زاده با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در جام کنفدراسیون‌ها گفت: حتما برای تیم بزرگسالان اردوی مشترک برگزار خواهیم کرد. قرار بود که اردوی تدارکاتی با تیم تایلند برگزار کنیم که به دلیل تداخل با مسابقات جام باشگاه‌ها کنسل شد چرا که اکثر ملی پوشان در حال حاضر در تمرینات تیم پیکان به منظور شرکت در رقابت‌های جام باشگاه‌ها هستند.

نایب رئیس والیبال بانوان در ادامه افزود: تیرماه یک اردوی مشترک در ایران برگزار می کنیم. به یکی از کشورهای همسایه ایمیل زدیم و منتظر پاسخ هستیم. مقدمات اولیه را انجام داده‌ایم. در زمانی این اردو را برگزار خواهیم کرد که ملی‌پوشان پیکان نیز حضور داشته باشند چرا که ۸۰ درصد ملی پوشان در این تیم هستند. زمانیکه این اردو قطعی شود حتما اعلام می کنیم. پس از آن نیز برنامه ریزی کرده ایم تا تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات در یک تورنمنت بین المللی شرکت کند.

کعبی زاده پس از کسب مقام هشتمی تیم جوانان دررقابت‌هایِ قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی جوانان نسبت به دوره گذشته با آمادگی بهتری در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد. با محدودیت‌هایی همراه بودیم اما با نظر مثبت ضیایی اردوهای تدارکاتی خوبی تشکیل دادیم. تیم ملی نشان داد قابلیت قرارگیری در مکان پنجم را نیز داشت.

نایب رئیس والیبال بانوان در ادامه افزود: در دورِ گروهی مسابقات تیم ملی موفق شد به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد صعود کند. تحلیل بسیاری از کارشناسان والیبال این بود که تیم ملی پیشرفت کرده است. درست است که نسبت به دوره قبل ۲ پله صعود داشتیم و در مکان هشتم قرار گرفتیم اما توانایی قرار گیری در رتبه۵-۶ را نیز داشتیم.

وی درباره تلاش بازیکنان و کادرفنی اظهار کرد: مطمئنم بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را برای کسب نتیجه بهتر کرده‌اند اما مسائل روانی نیز در کسب نتیجه تاثیرگذار است. پس از پایان لیگ ملت‌ها کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد تا نتایج دو تیم نوجوانان و جوانان را آسیب شناسی کنیم. آسیب شناسی کمک خواهد کرد تا در دوره‌های بعد روی نقاط ضعف کار کنیم.

نایب رئیس والیبال بانوان درباره لیگ برتر والیبال گفت: از اردیبهشت ماه نامه ای ارسال شد و فرآیندی مشخص شد که زمان اعلام آمادگی باشگاه‌ها، زمان نقل و انتقالات بازیکنان و… اعلام و همه چیز زمانبندی شده است. شهریورماه نیز قرعه کشی مسابقات برگزار و از سوم آبان ماه نیز رقابت‌ها آغاز می شود که تا بهمن ماه رقابت‌ها به پایان برسد. ان شالله امسال شاهد برگزاری لیگِ بهتری باشیم.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه