گرانترین خودروی وارداتی ماه + عکس

در دی ماه هفت هزارو ۴۰۹ خودرو سواری به ارزش ۱۴۵ میلیون و ۲۰۱ هزارو ۳۰۱ دلار به کشور وارد شد که این میزان واردات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد۸۶ درصد و از نظر ارزشی ۳۴.۹۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

گرانترین خودروی وارداتی ماه + عکس

گران‌ترین خودروی وارداتی در دی ماه مازراتی گرنکابریو اسپرت است که از این خودرو ۳ دستگاه از کشور ایتالیا وارد شده است.

بررسی های خبرنگار ما از آمار ده ماهه واردات خودرو نشان می دهد که در مدت یاد شده ۵۲ هزارو ۵۶ خودرو سواری به ارزش یک میلیاردو ۶۹ میلیون و ۵۸۴ هزار دلار به کشور وارد شده است.که این میزان واردات از نظر تعداد ۵۴ درصد و از نظر ارزش ۳۱.۸۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

همچنین تنها در دی ماه هفت هزارو ۴۰۹ خودرو سواری به ارزش ۱۴۵ میلیون و ۲۰۱ هزارو ۳۰۱ دلار به کشور وارد شد که این میزان واردات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد۸۶ درصد و از نظر ارزشی ۳۴.۹۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

گرانترین خودرو وارداتی در دی ماه مازراتی گرنکابریو اسپرت است که از این خودرو ۳ دستگاه و از کشور ایتالیا وارد شده است. ارزش این ۳ دستگاه مازراتی ۴۸۹ هزارو ۳۳۰ دلار می باشد.

همچنین رتبه دوم هم متعلق به یک دستگاه مازراتی کواترو پورته اسپرت به ارزش ۱۶۱ هزارو ۱۳۵ دلار است که این خودرو نیزاز ایتالیا به کشور وارد شده است.

رتبه سوم نیز متعلق به بنز جی ال ۵۰۰ به ارزش ۱۱۵ هزارو ۴۷۵ دلار است که از امارات وارد شده است.

گفتنی است در دی ماه ۴ دستگاه پورشه پانامرا به ارزش ۳۵۹ هزارو ۷۶۶ دلار ونیز ۷ دستگاه پورشه کاین به ارزش ۵۶۰ هزارو ۱۸۹ دلار از امارات به کشور وارد شد.

105838

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه