دو نوجوان قربانی دریا شدند؛

غرق شدن دو مسافر در ساحل تازه آباد تالش

بخشدار مرکزی تالش از غرق شدن دو نفر از جمع پنج نفره یک خانواده در ساحل روستای تکی آباد تالش خبر داد.

غرق شدن دو مسافر در ساحل تازه آباد تالش
به گزارش ۸دی، چنگیز شکوری با بیان ثبت نخستین غرق‌شدگان دریای خزر در شهرستان تالش اظهار کرد: اعضای یک خانواده پنج‌نفری شامگاه روز دوشنبه در ساحل روستای تکی آباد بخش مرکزی گرفتار امواج خروشان دریا شدند که منجر به مرگ دو تن از آن‌ها شد.
وی با اشاره به شروع کار ناجیان غریق و نیروی انتظامی از ابتدای تیرماه تصریح کرد: مسافران غرق‌شده همگی عضو یک خانواده ساکن کرج بودند که باوجود هوای طوفانی اقدام به شنای دسته‌جمعی کرده بودند و مردم محلی و ناجیان غریق پس از اطلاع به‌صورت خودجوش وارد دریا شده و سه تن از اعضای خانواده را از مرگ حتمی نجات دادند.
بخشدار مرکزی تالش با بیان غرق شدن دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله در این حادثه افزود: پس از بیرون کشیدن غرق‌شدگان مشخص شد که پسر خانواده در دم جان سپرده بود و دختر غرق‌شده برای انجام مراحل درمانی به اورژانس بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شد که پس از ساعاتی در اتاق احیا درگذشت.
شکوری با بیان وقوع حادثه مشابه در اواخر تابستان سال گذشته و کشته شدن دو جوان بومی در ساحل این روستا گفت: تابلوهای هشدار در ساحل نصب‌شده است اما مسافران بدون اطلاع از فنون شنا در آب‌های آزاد اقدام به شنا می‌کنند که لازم است به این امر توجه بیشتری داشته باشند تا از هرگونه حادثه خطرناک در امان باشند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه