CAS تکلیف پرسپولیس را مشخص کرد

با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس اما در نهایت پنجره نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه باز نشد.

CAS تکلیف پرسپولیس را مشخص کرد

به گزارش ۸دی، با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای لغو محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالات تابستانی اما در نهایت این پنجره باز نخواهد شد تا سرخ‌پوشان بعد از محرومیت از نقل و انتقالات در نیم‌فصل دوم فصل گذشته نقل و انتقالات تابستانی را هم از دست بدهند.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در همین خصوص سفرهایی هم به ترکیه و سوئیس انجام داد تا بتواند مجوز لغو محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات را انجام دهد، اما با وجود موافقت‌هایی که از سوی دادگاه CAS انجام شده بود اما در نهایت پنجره تابستانی پرسپولیس بسته ماند.

باشگاه ریزه اسپور ترکیه در پی بازگشت مهدی طارمی پس از عقد قرارداد با این باشگاه به پرسپولیس از این بازیکن و این باشگاه شکایت کرد تا علاوه بر محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات مهدی طارمی هم ۴ ماه از فوتبال محروم شود.

اشتباه وکیل اول باشگاه پرسپولیس که به جای شکایت از فیفا از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرده بود باعث شد تا تلاش‌های مسئولان باشگاه به نتیجه نرسد.

پرسپولیس از وکیل خاطی شکایت می‌کند

در پی این اشتباه از سوی وکیل باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این فرد که با اشتباه محرز خود باعث خسارت به باشگاه پرسپولیس شد اعاده حق کند.

پرسپولیسی‌ها قصد دارند از این وکیل که پس از فهمیدن اشتباهاش پرونده را رها کرد، شکایت کرده تا از او خسارت بگیرند.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه