مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

اولیاء گیلانی شکایات ثبت نام را اعلام کنند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: اولیاء دانش آموزان استان می توانند شکایات خود در موضوع ثبت نام را به ستاد نظارت بر نامنویسی در مناطق و شهرستان اعلام کنند.

اولیاء گیلانی شکایات ثبت نام را اعلام کنند

به گزارش ۸دی، مهدی حاجتی  اظهار کرد: شماره تلفن ۳۳۳۲۹۵۲۷ – ۰۱۳ برای اعلام شکایات خانواده ها و رسیدگی به آنها در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: ۳۸ ناظر استانی شورای نظارت استان، شهرستان، کارگروه جامع، ستاد نظارت بر ثبت نام گیلان، شورای هماهنگی موسسان مدارس غیردولتی وظیفه نظارت بر ثبت نام را بر عهده دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آغاز ثبت نام در مدارس استان بیان کرد: دریافت هر گونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتاب های درسی در زمان ثبت نام مجاز نیست و آزمون ورودی مصاحبه و تعیین شرط معدل برای ثبت نام دانش آموزان ممنوع است.
وی یادآور شد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس عادی و هیات امنایی بر اساس محدوده جغرافیایی انجام می شود و در صورت برخورداری از ظرفیت خالی ، ثبت نام خارج از محدوده بلامانع است اما ثبت نام از هنرجویان هنرستان ها و مدارس خاص بدون در نظر گرفتن محدودیت جغرافیایی بر اساس ضوابط انجام می شود.
حاجتی با اشاره به تعیین نرخ شهریه در مدارس غیردولتی استان گیلان و تاکید بر لزوم نصب مبلغ در نظر گرفته شده در تابلوی اعلانات مدارس اظهار کرد: هیچ مدیر مدرسه ای حق افزایش نرخ تعیین شده را ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: ناظران و بازرسان مرتب در مدارس حضور می یابند و بر نحوه ثبت نام نظارت می کنند.
استان گیلان دارای بیش از ۳۷۰ هزار دانش آموز است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه