نماینده مردم رشت در مجلس:

اخراج برخی افراد به دلیل همکاری با هیئت تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه از اخراج برخی افراد در سازمان‌های مختلف برای همکاری با این هیئت خبر داد.

اخراج برخی افراد به دلیل همکاری با هیئت تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها، از ادامه روند کاری این هیئت خبر داد و گفت:گزارش‌های لازم از دستگاه‌های مختلف درباره هدفمندی یارانه‌ها جمع آوری شده و در حال جمع‌بندی آنها هستیم.

وی درباره روند این تحقیق و تفحص و اینکه تاکنون چه مدارکی به این هیئت واصل شده است، ادامه داد: به دلیل اینکه پس اعلام جزئیاتی از این تحقیق و تفحص افرادی که صاحب قدرت هستند، مسیرهای ما را برای رسیدن به اطلاعات بعدی مسدود می‌کنند، از بیان جزئیات این تحقیق و تفحص معذور هستم.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: به طور نمونه در چند روز گذشته اطلاعاتی از این تحقیق و تفحص در برخی رسانه‌ها منتشر شد که طی اخباری که به دست ما رسید، افرادی که این اطلاعات را به ما دادند از سازمان مربوطه خود اخراج شدند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: سعی می‌کنیم تا یک ماه آینده گزارش تحقیق و تفحص را جمع‌بندی و برای قرائت در صحن علنی پارلمان در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار دهیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه