فتنه بدون نقش مردم که همان بسیجی ها هستند پایان نمی‌یافت

فتنه ۸۸ سال بزرگترین فتنه سیاسی، امنیتی علیه ایران بود که بدون نقش تعیین کننده مردم که همان بسیجی ها هستند، پایان نمی‌یافت.

فتنه بدون نقش مردم که همان بسیجی ها هستند پایان نمی‌یافت

به گزارش ۸دی نیوز، سردار عزیز جعفری با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت:فتنه آن سال بزرگترین فتنه سیاسی، امنیتی علیه ایران بود که بدون نقش تعیین کننده مردم که همان بسیجی ها هستند، پایان نمی‌یافت.

سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که از دقایقی قبل با حضور خبرنگاران رسانه‌ها آغاز شده است،گفت:‌فلسفه وجودی سپاه این است که انقلاب اسلامی حفظ شود.

وی با بیان اینکه معمولا انقلاب ها در دنیا عمر زیادی ندارند اظهار داشت: انقلاب‌ها در نقاط مختلف دنیا یا استحاله می شوند یا از بین می‌روند اما انقلاب اسلامی پویا و هدفمند به راهش ادامه می دهد.

جعفری ادامه داد: سپاه با مخالفت‌هایی که با انقلاب می‌شود برخورد می‌کند و موانع موجود بر سر راه را برمی‌دارد تا اهداف انقلاب که همان اهداف اسلام و قرآن است، حفظ شود.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی سپاه حمایت از مردم است و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مردم است.

وی با اشاره به فتنه سال ۸۸ اظهار داشت: فتنه آن سال بزرگترین فتنه سیاسی، امنیتی علیه ایران بود که بدون نقش تعیین کننده مردم که همان بسیجی ها هستند، پایان نمی‌یافت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه