نحوه طراحی و روش پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری اعلام شد

نحوه طراحی سوالات کنکور سراسری سال ۹۷ و روش پاسخگویی به سوالات اعلام شد.

نحوه طراحی و روش پاسخگویی به سوالات کنکور سراسری اعلام شد

به گزارش ۸دی، آزمون سراسری سال ۹۷ در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.

در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷ به هر داوطلب در تمام گروه‌های آزمایشی یک پاسخنامه و ۲ دفترچه سوال (آزمون عمومی «دفترچه شماره ۱» و آزمون اختصاصی «دفترچه شماره ۲») در قالب دو بسته نایلونی داده می‌شود. این بسته‌ها شخصی سازی شده و مشخصات داوطلبان بر روی پاسخنامه و جلد دفترچه سوالات درج شده است.

داوطلبان شاغل در شغل بهیاری که دارای دیپلم بهیاری هستند در گروه آزمایشی علوم تجربی و داوطلبان دارای مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی علوم و معارف اسلامی در گروه آزمایشی علوم انسانی علاوه بر پاسخگویی به سوالات دفترچه‌های عمومی (دفترچه شماره ۱) و اختصاصی (دفترچه شماره ۲) باید به سوالات دفترچه اختصاصی شماره ۳ نیز پاسخ دهند.

داوطلبان در تمام گروه‌های آزمایشی باید پاسخ سوالات دفترچه‌های عمومی و اختصاصی را در همان یک برگ پاسخنامه تحویل شده علامتگذاری کنند.

واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری‌ آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۷ برای‌ تمام داوطلبان‌ همه‌ روزه‌ به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده‌ پاسخگویی‌ به‌ سئوالات‌ است. داوطلبان‌ درصورت‌ نیاز می‌توانند سئوالات خود را با بخش

این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و یا با شماره‌ تلفن ۴۲۱۶۳ – ۰۲۱ به‌ طور مستقیم‌ (واحد پاسخگویی‌ غیرحضوری ‌آزمون‌ سراسری‌ سال‌ ۱۳۹۷) در میان بگذارند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه