نماینده رودبار در گفتگو با 8دی:

خرید خودروی ایرانی مساوی با اشتغال کارگر ایرانی است/ شخصا از خودروی پژوپارس استفاده می کنم

نماینده مردم رودبار در مجلس در پاسخ به این سوال که از کدام کالای ایرانی بیشتر استفاده می کنید گفت: شخصا از خودروی پژو پارس استفاده می کنم و معتقدم خرید خودروی ایرانی مساوی با اشتغال کارگر ایرانی است.

خرید خودروی ایرانی مساوی با اشتغال کارگر ایرانی است/ شخصا از خودروی پژوپارس استفاده می کنم

منوچهر جمالی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درمورد حمایت و خرید کالای ایرانی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و بر حمایت از کالای ایرانی تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه حمایت و مصرف کالای ایرانی دو مقوله جدا است، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی بسیار جامع تر و کلی تر است و باید در تمام مراحل تولید و مصرف کالای ایرانی از مردم تا مسئولان این حمایت را داشته باشند.

نماینده مردم رودبار در مجلس با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی اشتغال و بهبود معیشت خانواده ها را به همراه دارد و به فراخور حجم کار صورت گرفته اشتغال انجام می شود و اگر جدی باشیم اشتغال و اقتصادمورد توجه قرار می گیرد.

جمالی با بیان اینکه در این بخش ها به عنوان مشکل اصلی کشور نیاز به همراهی مردم و همه قوا داریم، گفت: شعار امسال، اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از دوباره کاری ها و هزینه های اضافی را باید جدی بگیریم و نباید در حد حرف باقی بماند.

نماینده مردم رودبار در مجلس در پاسخ به این سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه از کدام کالای ایرانی بیشتر استفاده می کنید گفت: به طور مثال ماشین بنده پژو پارس است.

وی با بیان اینکه اگر خودرویی از کارخانه ایرانی خریداری کنیم به اشتغال کارگر ایرانی کمک کرده ایم، بیان کرد: استفاده از ماشین خارجی و گرانقیمت در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور کارهنرمندانه ای نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه