دروغ ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول و ضرر ۲۰۰ هزار تومانی مشترکان!

به دنبال گسترش مالباختگان مسئله پیام جعلی اینترنت رایگان همراه اول برای عید سعید فطر، آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد ضمن پیدا کردن منبع انتشار این پیام جعلی، کسانی را که از این مسئله متضرر شده‌اند هم شناسایی شده و راه‌حلی برای آنان در نظر گرفته شود.

دروغ ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول و ضرر ۲۰۰ هزار تومانی مشترکان!

به گزارش ۸دی به دنبال انتشار پستی جعلی در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از مشترکان با خیال این که همراه اول به مناسب عید سعید فطر به آن‌ها حجم رایگان اینترنت می‌دهد، عضو سرویسی شده‌اند که ارزش مالی آن بیش از ۲۰۰ هزار تومان است و این مبلغ در صورت حساب آن‌ها درنظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که کد دستوری سرویس گفته شده مقدار *۱۰۰*۲*۶*۵*۱# این بود که مشترکان با خیال دریافت ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان از آن استفاده می‌کردند. همراه اول نیز در واکنش به این پیام آن را جعلی بیان کرد ولی تا زمان اعلام آن عده‌ای از این مسئله متضرر شده بودند. در گذشته هم چنین سوء استفاده‌هایی از مشترکان شده بود و البته در تمامی این موارد هیچ کدام از این پیام‌ها پیگیری نشده بودند و راهکاری هم برای بازگشت سرمایه مال‌باختگان صورت نگرفته بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه